Η λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας γίνεται με γνώμονα το χαμηλό κόστος και όχι την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μεταφοράς του λαού και των εργαζομένων, επισήμανε μεταξύ άλλων ο βουλευτής του ΚΚΕ, Χρήστος Κατσώτης, μιλώντας χτες στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, την οποία ενημέρωσε ο υπουργός Μεταφορών K. Κυρανάκης για την αγορά 125 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, προσθέτοντας ότι η ιδιωτικοποίηση - απελευθέρωση των συγκοινωνιών και η αντιμετώπισή τους από όλες τις κυβερνήσεις μέχρι σήμερα ως εμπόρευμα καλλιεργεί το έδαφος για «νέα Τέμπη».
Σημείωσε πως η κατάσταση των μέσων μαζικής μεταφοράς επιδεινώνεται και πως ενώ οι επιβάτες αυξάνονται, τα δρομολόγια συνεχώς μειώνονται, οι επιβάτες στριμώχνονται σαν σαρδέλες, ενώ οι οδηγοί δουλεύουν πάνω από 16 ώρες χωρίς ξεκούραση, με αποτέλεσμα τα τροχαία ατυχήματα όπως αυτό στη Βούλα με τη σύγκρουση των δύο λεωφορείων, ενώ ανέφερε και τις ανησυχίες που έχουν εκφράσει οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο. Ταυτόχρονα ειδική αναφορά έκανε στα προβλήματα των εργαζομένων των ΟΣΥ, με τα εξοντωτικά ωράρια, τους χαμηλούς μισθούς κ.ά., που οδηγούν δεκάδες σε παραίτηση.
Υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση φέρει ακέραια την ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί, αφού εφαρμόζει ακριβώς αυτές τις Οδηγίες που είναι στη λογική του κόστους - οφέλους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των ίδιων των επιβατών».
Σε ό,τι αφορά την προμήθεια των νέων λεωφορείων ο Χρ. Κατσώτης σημείωσε πως «αποτελεί μια απλή αντικατάσταση του ήδη υπάρχοντος γερασμένου στόλου και δεν στοχεύει στην απαραίτητη αύξηση του αριθμού των οχημάτων που πρέπει να δρομολογούνται για την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών του λαού της Αττικής» και κάλεσε την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις γραμμές που έχει παραχωρήσει σε ιδιωτικά λεωφορεία, να σταματήσει την ιδιωτικοποίηση των μέσων μεταφοράς, να προχωρήσει σε προσλήψεις, να ανανεωθούν και να αυξηθούν τα οχήματα και οι συρμοί, να υπάρξουν ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων, μείωση του χρόνου εργασίας των εργαζομένων, μέτρα υγείας και ασφάλειας.