Τρίτη 8 Φλεβάρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΟΜΙΛΟΣ «ΛΟΥΗΣ»
Καταργεί δικαιώματα με ... σημαία τον ανταγωνισμό

Τη μετατροπή των κρουαζιεροπλοίων του σε πλωτά γκέτο με το διωγμό όσων Ελλήνων ναυτεργατών έχουν απομείνει, την υποστολή της ελληνικής σημαίας, ότι, δηλαδή, θα εφαρμόσει και αυτός το νόμο για την άρση του καμποτάζ στα κρουαζερόπλοια και ότι δεν πρόκειται να δώσει φράγκο από τα εκατομμύρια ευρώ που οφείλει στο ΝΑΤ, ξεκαθαρίζει ο όμιλος «ΛΟΥΗΣ». Επιβεβαιώνει έτσι μέχρι κεραίας τους ναυτεργάτες, το δίκιο του απεργιακού αγώνα τους και τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ότι η άρση του καμποτάζ, δηλαδή ο κανονισμός 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ενωσης, τον οποίο επέβαλε με νόμο η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην κρουαζιέρα θα τροφοδοτούσε στο έπακρο την επιθετικότητα του εφοπλιστικού κεφαλαίου.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Παρασκευή το βράδυ ο όμιλος «ΛΟΥΗΣ» προκλητικά κάνει σαφές ότι: «Καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε έναν ανταγωνισμό που λειτουργεί υπό ευνοϊκότερες συνθήκες, οι οποίες παρέχουν στα κρουαζιερόπλοια υπό ξένη σημαία σημαντικά πλεονεκτήματα και καθιστούν το έργο μας ολοένα και πιο δύσκολο. Ενόψει αυτών, η αλλαγή σημαίας επιβάλλεται»!

Η υπόθεση του ομίλου είναι αποκαλυπτική συνολικά για τη φιλοεφοπλιστική πολιτική των ΠΑΣΟΚ - ΝΔ. Ο όμιλος οφείλει στο ΝΑΤ 5,5 εκατομμύρια ευρώ, επειδή έχει παραβιάσει ακόμα και αυτόν τον κατάπτυστο νόμο Κεφαλογιάννη του 2006, με τον οποίο η ΝΔ επέκτεινε το νόμο των εγκριτικών πράξεων και στα κρουαζιερόπλοια. Περιόρισε, δηλαδή, δραστικά τον αριθμό των Ελλήνων ναυτεργατών στα κρουαζιερόπλοια, ώστε οι περισσότεροι στο πλήρωμα να είναι ναυτεργάτες χωρίς δικαιώματα. Επιπλέον, ο νόμος απάλλασσε τους εφοπλιστές από ασφαλιστικές εισφορές. Ωστόσο, προβλέπει ότι αν δε ναυτολογηθεί ο ελάχιστος προβλεπόμενος αριθμός Ελλήνων ναυτεργατών τότε ο εφοπλιστής υποχρεώνεται να καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ επί του συνόλου του πληρώματος, δηλαδή για Ελληνες και αλλοδαπούς ναυτεργάτες. Είναι ενδεκτικό ότι η οργανική σύνθεση που είχε δοθεί για το κρουαζερόπλοιο «ORIENT QUEEN» του ομίλου «ΛΟΥΗΣ» προέβλεπε 75 Ελληνες ναυτεργάτες σε πλήρωμα 319. Μετά από κινητοποίηση των ναυτεργατών, ο εφοπλιστής αναγκάστηκε να ναυτολογήσει τελικά 53!

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αντί να εφαρμόσει ακόμα και αυτήν τη νομοθεσία, διά του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Γ. Διαμαντίδη, έστειλε την υπόθεση των χρεών του «ΛΟΥΗΣ» στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, με αντάλλαγμα αυτός να μην υποστείλει την ελληνική σημαία. Βέβαια, μετά την ανακοίνωση του «ΛΟΥΗΣ», ο υπουργός, με δήλωσή του, παριστάνει τον εξαπατημένο, ότι, δηλαδή, ενώ έδειξε «καλή θέληση», τελικά «εξαπατήθηκε», γιατί «εκ των υστέρων, όμως, απεδείχθη ότι η εν λόγω Εταιρεία είχε ήδη πάρει απόφαση υποστολής της ελληνικής σημαίας από τα κρουαζιερόπλοιά της»!


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ