Πέμπτη 19 Νοέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... και «πανωπροίκια» στους εργολάβους!

Σαν να μην έφτανε όμως ότι ο λαός πληρώνει μέσω κρατικού προϋπολογισμού το μεγαλύτερο ποσοστό των έργων και τα διόδια που καρπώνονται οι εργολάβοι, αναγκάζεται να πληρώσει και «πανωπροίκια», μέσω διαφόρων συμπληρωματικών συμβάσεων! Ειδικότερα:

  • Τον περασμένο Αύγουστο η προηγούμενη κυβέρνηση ενέκρινε συμπληρωματική σύμβαση με την οποία αυξήθηκε το κόστος κατασκευής των σηράγγων των Τεμπών κατά 173 εκατ. ευρώ για την πρόσθετη κατασκευή λωρίδας έκτακτης ανάγκης. Και βέβαια το κόστος αυτό θα επιβαρύνει εξολοκλήρου το δημόσιο, δηλαδή τον ελληνικό λαό, και όχι την ιδιωτική κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου».
  • Ανάλογη συμπληρωματική σύμβαση, ύψους 100 εκατ. ευρώ, διεκδικεί και η κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» επικαλούμενη τον επανασχεδιασμό του τμήματος του έργου στην Κάτω Αχαγιά.
  • Αλλη μια συμπληρωματική σύμβαση, ύψους 40 εκατ. ευρώ, διεκδικεί και η κοινοπραξία «Μορέας» για την αναβάθμιση του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα.

Σημειώνουμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα πρέπει να διατεθούν για τα οδικά έργα των συμβάσεων παραχώρησης άλλα 200 - 300 εκατ. ευρώ για απαλλοτριώσεις, που κι αυτές θα επιβαρύνουν μόνο τον ελληνικό λαό.

Ο λαός, λοιπόν, πληρώνει πανάκριβα τα έργα και για την κατασκευή και για τη χρήση για να εισπράττουν και να κερδίζουν πολλαπλά οι μεγαλοεργολάβοι. Και θα εξακολουθήσει να πληρώνει αν δε διεκδικήσει να καταργηθούν όλα τα διόδια, όπως προτείνει το ΚΚΕ. Να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση χωρίς χαράτσια πουθενά. Για υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να πληρώνει ο λαός.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ