Σαν να μην έφτανε όμως ότι ο λαός πληρώνει μέσω κρατικού προϋπολογισμού το μεγαλύτερο ποσοστό των έργων και τα διόδια που καρπώνονται οι εργολάβοι, αναγκάζεται να πληρώσει και «πανωπροίκια», μέσω διαφόρων συμπληρωματικών συμβάσεων! Ειδικότερα:
Σημειώνουμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα πρέπει να διατεθούν για τα οδικά έργα των συμβάσεων παραχώρησης άλλα 200 - 300 εκατ. ευρώ για απαλλοτριώσεις, που κι αυτές θα επιβαρύνουν μόνο τον ελληνικό λαό.
Ο λαός, λοιπόν, πληρώνει πανάκριβα τα έργα και για την κατασκευή και για τη χρήση για να εισπράττουν και να κερδίζουν πολλαπλά οι μεγαλοεργολάβοι. Και θα εξακολουθήσει να πληρώνει αν δε διεκδικήσει να καταργηθούν όλα τα διόδια, όπως προτείνει το ΚΚΕ. Να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση χωρίς χαράτσια πουθενά. Για υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να πληρώνει ο λαός.