Με γενικόλογες εξαγγελίες προχωρά στην αμφίβολη, ως προς την αποτελεσματικότητα, αντικατάσταση των παλιών οχημάτων με νέα, υβριδικής τεχνολογίας
Μετά τον ορυμαγδό παραπληροφόρησης που προκάλεσε - με τη βοήθεια των φίλιων ΜΜΕ - τις προηγούμενες ημέρες, χτες ο υπουργός Εσωτερικών Γ. Ραγκούσης ανακοίνωσε ότι από την προσεχή Δευτέρα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εσωτερικών, για δημόσια διαβούλευση, το σχέδιο της υπουργικής απόφασης που τροποποιεί το υφιστάμενο καθεστώς (το οποίο επίσης είχε θεσμοθετήσει το ΠΑΣΟΚ το 2000). Η εν λόγω διαβούλευση - όπως είπε ο υπουργός - θα κρατήσει μια εβδομάδα, στο διάστημα της οποίας μπορεί να καταθέσει τις απόψεις του κάθε ενδιαφερόμενος.
Χωρίς αμφιβολία η κυβέρνηση επιχειρεί, με τον εν λόγω κατ' επίφαση διάλογο, να συντηρήσει την εντύπωση ότι επιχειρεί να νοικοκυρέψει τα οικονομικά του κράτους, ενώ στην προκειμένη περίπτωση με τα κρατικά αυτοκίνητα είναι πολύ αμφίβολο αν πετυχαίνει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση.
Για του λόγου το αληθές αξίζει να σημειώσουμε ότι η κυβέρνηση ακόμα δεν μπορεί να απαντήσει πόσα είναι τα κρατικά αυτοκίνητα στο σύνολό τους και πόσο επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό. Πόσα είναι και πόσο επιβαρύνουν αυτά που θα αντικατασταθούν με καινούργια υβριδικής τεχνολογίας. Πόσες υπηρεσίες χρησιμοποιούν πάνω από πέντε οχήματα σήμερα και τι ανάγκες εξυπηρετούν. Επίσης δεν έκανε καμία έρευνα αγοράς ώστε να διαπιστώσει πόσες και ποιες είναι οι λύσεις που μπορούν να δοθούν ώστε η αντικατάσταση του στόλου να είναι πραγματικά επωφελής για τον κρατικό κορβανά.
Παρ' όλα αυτά εξήγγειλε ειλημμένες αποφάσεις βιτρίνας, βάσει των οποίων θα αλλάξει τα κρατικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για μεταφορά προσώπων και προσωπικού με καινούργια υβριδικής τεχνολογίας, προσφεύγοντας σε δανεισμό με τη μέθοδο leasing, ενώ καμία κυβερνητική εκτίμηση δεν υπάρχει για το κόστος αυτής της μεθόδου. Πρέπει μάλιστα να ληφθεί υπόψη ότι σήμερα μόνο δύο εταιρείες εισάγουν τέτοια αυτοκίνητα στην Ελλάδα.