Την αναστολή και ακύρωση του βαθμολογικού πίνακα του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας, όπως και την ακύρωση της άρνησης της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας να χορηγήσει αντίγραφο του γραπτού δοκιμίου του ίδιου μαθήματος, ζητούν με προσφυγή τους στο Συμβούλιο της Επικρατείας γονείς από την Αθήνα, το παιδί των οποίων συμμετείχε στις Πανελλήνιες εξετάσεις του σχολικού έτους 2006 - 2007 για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Οπως υποστηρίζουν οι γονείς, με την αναβαθμολόγηση γραπτών που έγινε στην Πυλαία Θεσσαλονίκης επηρεάζεται το σύνολο της βαθμολογίας και παραβιάστηκε η συνταγματική αρχή της ισότητας, καθώς τα γραπτά των αγγλικών βαθμολογήθηκαν με δύο διαφορετικούς τρόπους και όχι με ενιαίο τρόπο για όλους τους υποψηφίους όπως επιβάλλει το Σύνταγμα.