Τετάρτη 27 Σεπτέμβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ - ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2006
Η πρόταση της ΝΑΣ

Σχετικά με τα έργα που έχουν εξαγγελθεί και σταδιακά ξεκινά η υλοποίησή τους, η ΝΑΣ έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα, σημειώνοντας ότι χρειάζεται διεκδίκηση για την ολοκλήρωση και επέκτασή τους, έτσι ώστε να καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες των λαϊκών στρωμάτων, αλλά και επαγρύπνηση για τις συνθήκες εργασίας και την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζόμενων σ' αυτά τόσο κατά την κατασκευή τους όσο και κατά τη χρήση τους.

Σημειώνεται ότι αύριο Πέμπτη, 28 Σεπτέμβρη, κλιμάκιο της ΝΑΣ με επικεφαλής τον υποψήφιο νομάρχη Γιάννη Ζιώγα θα επισκεφτεί το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας και θα καταθέσει την ολοκληρωμένη του πρόταση και τις θέσεις για τα έργα υποδομής στο νομό (κυκλοφοριακό, συγκοινωνιακό, διαχείριση απορριμμάτων, αντιπλημμυρικά και έργα αντισεισμικής θωράκισης κ.ά.).

Οι προτάσεις της ΝΑΣ για τα συγκοινωνιακά έργα είναι οι εξής:

Περιφερειακή οδός: Ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού με άμεση αποπεράτωση όλων των κόμβων εισόδου και εξόδου, προγραμματισμό και διάνοιξη οδών προσπέλασης, με στόχο τη διοχέτευση της διερχόμενης κυκλοφορίας στην περιφερειακή οδό. Ταυτόχρονα, να υπάρξει βελτίωση των τμημάτων που παρουσιάζουν προβλήματα.

Μετρό: Να προγραμματιστεί η κατασκευή του μετρό, με κάλυψη ευρύτερων περιοχών βόρειων - δυτικών όσο και των νότιων - ανατολικών.

Προαστιακός σιδηρόδρομος: Δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου να συνδέεται και να αποτελεί φυσική προέκταση των αστικών συγκοινωνιών σταθερής και μη τροχιάς, να καλύπτει τόσο τα βόρεια - δυτικά όσο και τα νότια - ανατολικά προάστια, να έχει προοπτικές επέκτασης προς την παραλία του Θερμαϊκού, την Καλλικράτεια και τα Ν. Μουδανιά και τις βιομηχανικές περιοχές Σίνδου, Αγ. Αθανασίου, Κιλκίς.

Υποθαλάσσια αρτηρία: Να μην πραγματοποιηθεί η υποθαλάσσια αρτηρία, γιατί, ενώ θα αντιμετωπίζει ελάχιστο μέρος του κυκλοφοριακού φόρτου, θα περιπλέξει περισσότερο το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης και παράλληλα θα αποτελεί ένα εισπρακτικό μηχανισμό για τους «επενδυτές».

Εξωτερική ανατολική περιφερειακή: Δημιουργία εξόδου της ανατολικής Θεσσαλονίκης προς την ανατολική Μακεδονία από την περιοχή του Χορτιάτη.

Χώροι στάθμευσης: Δημιουργία θέσεων στάθμευσης σε όλο το χώρο του πολεοδομικού συγκροτήματος, χωρίς να μετατραπεί κανένας δημόσιος χώρος σε ενοικιαζόμενο χώρο στάθμευσης (ούτε από ιδιώτη, ούτε από το Δήμο). Να υλοποιηθούν τα έργα μεγάλων χώρων στάθμευσης, χωρίς να αποτελέσουν εισπρακτικό μηχανισμό.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Σύγκρουση φορτηγού με προαστιακό (2008-01-15 00:00:00.0)
Για το συγκοινωνιακό (2007-05-25 00:00:00.0)
Φοροεισπρακτικά μέτρα (2006-06-02 00:00:00.0)
Αναγκαία η αλλαγή πολιτικής (2004-12-04 00:00:00.0)
Ξαναζεσταμένες εξαγγελίες για τη Θεσσαλονίκη (2002-03-15 00:00:00.0)
ΟΧΙ άλλες εξαγγελίες (2001-09-05 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ