Ο Αγις Παπαστεργίου, υποψήφιος δήμαρχος Λάρισας |
Και πρόσθεσε πως σε συνδυασμό με την έλλειψη πολεοδομικού οικιστικού σχεδιασμού, με τους υψηλούς συντελεστές δόμησης που κατά βάση εξυπηρετούσαν τα οικονομικά συμφέροντα των μεγαλοκατασκευαστών, η πυκνοκατοίκηση και η συσσώρευση μεγάλων πληθυσμιακών μαζών σε λίγα τετραγωνικά χιλιόμετρα οδήγησαν σε έξαρση του προβλήματος. Υπογράμμισε ακόμα ότι η πλήρης εμπορευματοποίηση της γης, η αξιοποίηση του κάθε ελεύθερου χώρου για κερδοσκοπία, η παράδοση του τομέα των μεταφορών στο ιδιωτικό κεφάλαιο, η πριμοδότηση του ΙΧ, προς όφελος των οικονομικών συμφερόντων που δραστηριοποιούνται στην εμπορία των αυτοκινήτων και των καυσίμων επίσης αποτελούν σημαντικούς παράγοντες επιδείνωσης.
Παρουσιάζοντας τις προτάσεις της «Δημοτικής Συνεργασίας» για το κυκλοφοριακό, ο Αγ. Παπαστεργίου επισήμανε πως το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί απλά σαν θέμα τεχνικής ή οικονομικής μόνο φύσης, αλλά χρειάζεται να αναδειχτεί η πολιτική του διάσταση, οι αφετηρίες και τα αίτιά του και πως η «Δημοτική Συνεργασία» θα διεκδικήσει τη χρηματοδότηση των απαιτούμενων έργων, αφού τα κυβερνητικά κόμματα και οι δημοτικοί συνδυασμοί που τα εκφράζουν, χρηματοδοτούν την επιχειρηματικότητα και όχι έργα προς όφελος του λαού.