Παρασκευή 1 Οχτώβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
ΣΤΙΒΕΝ ΣΠΙΛΜΠΕΡΓΚ
The terminal

Κάθριν Ζέτα Τζόουνς, Τομ Χανκς, Ντιέγκο Λούνα (όρθιος)
Κάθριν Ζέτα Τζόουνς, Τομ Χανκς, Ντιέγκο Λούνα (όρθιος)
Σίγουρα ο Σπίλμπεργκ δεν πήγε στο γύρισμα! Δυο Οσκαρ σκηνοθεσίας («Η λίστα του Σίντλερ», «Η διάσωση του στρατιώτη Ράιαν») οι τρεις ακόμα υποψηφιότητες («ΕΤ», «Ιντιάνα Τζόουνς», και «Οι κυνηγοί της χαμένης Κιβωτού»), αλλά και η υπόλοιπη σκηνοθετική του παρουσία, δεν επιτρέπουν συγκρίσεις! Η ταινία, πάσχει από νεύρο! Το πρώτο μέρος είναι αμήχανο, σαν να μην έχει αποφασίσει ο σκηνοθέτης τι να την κάνει και το άλλο μέρος καταναλώνεται σε ακατάσχετη μελοδραματική φλυαρία!

Και να πεις πως δεν υπάρχει «θέμα»; Ενας «Ανατολικός» (σιγά μην ήταν Δυτικός) για διάφορους λόγους (γραφειοκρατικούς κλπ), εγκλωβίζεται στο αεροπορικό τέρμιναλ της Νέας Υόρκης και υποχρεώνεται να παραμείνει εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. (Υπάρχει μια αληθινή παρόμοια ιστορία, όπου ο Ιρανός Μεχάν Νασέρι παρέμεινε για έντεκα ολόκληρα χρόνια στο αεροδρόμιο «Charles de Gaulle»!). Εκεί, λοιπόν, στο terminal της ΝΥ αντί να σπάσουν τα ηχεία από το γέλιο και την αγανάκτηση, πλήττει ο ήρωας και πλήττουμε και εμείς με τη σειρά μας. Στο τέλος, όπως γίνεται με τον καθαρά εμπορικό κινηματογράφο, όλα αποκαθίστανται! Η ζωή, βέβαια, άλλα καταδείχνει!

Εάν δεν υπήρχε αυτή η όμορφη γυναικεία παρουσία της Κάθριν Ζέτα Τζόουνς, η αίθουσα θα άδειαζε μετά το πρώτο δεκάλεπτο. Κοντά της κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες, πότε πετυχαίνει πότε γίνεται σχηματικός, ο Τομ Χανκς. Αγωνίζονται, επίσης, οι Στάνλεϊ Τούτσι, Ντιέγκο Λούνα, Κουμάρ Παγιάνα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ