Γνωστοί θεοί, θεές, ημίθεοι και ήρωες, μόνιμοι κάτοικοι του κάτω κόσμου παρελαύνουν από το έργο ως μέτοχοι και διευθυντές μιας πολυεθνικής εταιρίας, με σκοπό την εκμετάλλευση του Αδη και τη μετατροπή του σε νέα Μύκονο.
Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης, ο σημαντικότερος Ελληνας θεατρικός συγγραφέας της μεταπολεμικής γενιάς, χρησιμοποιεί τους αρχαίους ελληνικούς μύθους για τη σύνθεση μιας σύγχρονης προσέγγισης της αρχαίας κληρονομιάς. Είναι ένα έργο ιδιαίτερα πολυπρόσωπο και δομημένο κατά τρόπο που μόνο σε σκηνικό χώρο μεγάλων διαστάσεων μπορεί να παιχτεί.
«Είναι φυσικό για έναν συγγραφέα» είπε σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου ο Ιάκωβος Καμπανέλλης «να γράψει ένα έργο όπως το θέλει και να λέει το γράφω και ας μην παιχτεί. Δεν υπάρχει όμως αμφιβολία ότι επιθυμία του είναι να το δει στη σκηνή, πολύ περισσότερο όταν αυτή η σκηνή είναι το Ηρώδειο».
Η παράσταση ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη, κοστούμια Αγνής Ντούτση, σκηνικά Κατερίνας Καμπανέλλη, μουσική Θόδωρου Αντωνίου, χορογραφία Δόνης Μιχαηλίδη. Παίζουν: Χρυσούλα Διαβάτη, Γιώργος Τσιτσόπουλος, Μίμης Χρυσομάλης, Ιάκωβος Ψαρράς, Γιάννης Δεγαΐτης κ.ά. (σύνολο εξήντα ηθοποιοί).
«Πέρα από τους στόχους» είπε ο Γ. Μιχαηλίδης «και τις προθέσεις που πάντα έχει ο Ιάκωβος Καμπανέλλης, αυτό που έχει σημασία είναι το πόσο ολοκληρώνεται το έργο θεατρικά. Λόγος ρεαλιστικός, γειωμένος και ταυτόχρονα απογειωμένος, μας συνεπαίρνει το χιούμορ, το κέφι, η ευφορία του λόγου και των σατιρικών καταστάσεων».
Ο Γ. Μιχαηλίδης, απαντώντας σε δημοσίευμα της «Καθημερινής» και προσβεβλημένος από τη φράση «τον καρπόν καρπούται», θέλησε να δώσει στη δημοσιότητα τα προσωπικά του οικονομικά στοιχεία τόσο της «Κωμωδίας» (7 εκατ. δρχ. από τα 200 εκατ. του συνολικού κόστους) όσο και της «Λυσιστράτης» του Μ. Θεοδωράκη (17 εκατ.).