Σε συνεργασία με αμερικανική εταιρεία και με τη διαμεσολάβηση της νέας πρέσβειρας των ΗΠΑ, το υπουργείο Υγείας ετοιμάζεται να ενσωματώσει στο δημόσιο σύστημα λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης, σε πρώτη φάση για τη διαλογή των ασθενών που απευθύνονται τηλεφωνικά για ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο. Με την αμερικανική πείρα να επιβεβαιώνει ότι το 30% αυτών των κλήσεων μπορούν να ανακατευθύνονται ...στον κουβά, η κυβέρνηση βρήκε έναν ακόμα τρόπο (μετά τα βραχιολάκια) να μειώσει την πίεση και τις ατελείωτες ουρές αναμονής στα Επείγοντα των νοσοκομείων: Με μια διαδικασία ερωταπαντήσεων, ο ψηφιακός τηλεφωνητής θα κρίνει ποιες περιπτώσεις έχουν ανάγκη ιατρικού ραντεβού και ποιες όχι. Θα δίνει μάλιστα και συμβουλές ...αυτοΐασης στους ασθενείς που αναζητούν απεγνωσμένα διάγνωση και θεραπεία σε κάποιο νοσοκομείο!






