Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
Ανεβάζει ταχύτητες για την «εξωστρέφεια» του κεφαλαίου

Ανεβάζει ταχύτητες η κυβέρνηση για την «εξωστρέφεια» των ντόπιων επιχειρηματικών ομίλων, τη διάνοιξη νέων πεδίων κερδοφορίας τους στο εξωτερικό, τη διασφάλιση κομπρεμί τους με άλλα τμήματα του κεφαλαίου. Σε αυτήν τη βάση, και όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση: «Το υπουργείο Εξωτερικών, με όχημα τη Γενική Γραμματεία Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων, εντείνει τις δράσεις οικονομικής διπλωματίας, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας».

Στο πλαίσιο αυτό, εντός του 2016, έχουν πραγματοποιηθεί και προγραμματίζονται 12 Μεικτές Διυπουργικές Επιτροπές (ΜΔΕ). Ο υφυπουργός Δ. Μάρδας, αρμόδιος για τις διεθνείς οικονομικές σχέσεις, έχει ηγηθεί επιχειρηματικών αποστολών σε 6 χώρες έως σήμερα, ενώ προγραμματίζονται άλλες 10 έως το τέλος της χρονιάς.

«Ο προγραμματισμός για το 2017 κινείται στα ίδια επίπεδα, σε ό,τι αφορά τον αριθμό των ανωτέρω δράσεων, με εκείνο του 2016», διαβεβαιώνει το ΥΠΕΞ. Ως κεντρικός στόχος για το 2017 αναφέρεται «η επέκταση των οικονομικών σχέσεων της Ελλάδας σε νέες χώρες στην Απω Ανατολή και Λατινική Αμερική». Ταυτόχρονα, και προκειμένου να αναδείξουν τη χρησιμότητά τους για το κεφάλαιο, σε σύγκριση με τα πεπραγμένα προηγούμενων κυβερνήσεων, οι σημερινοί κυβερνώντες σημειώνουν ότι κατά την περίοδο από το 2010 έως και το 2014 είχαν πραγματοποιηθεί αθροιστικά, 14 ΜΔΕ και 13 εμπορικές αποστολές...

«Παράλληλα», προσθέτουν, «έχουν γίνει παρουσιάσεις του οικονομικού περιβάλλοντος και των ευκαιριών για επενδύσεις στην Ελλάδα, σε πλέον των 100 επενδυτικών οίκων σε Αγγλία και ΗΠΑ, ενώ ανάλογες παρουσιάσεις προγραμματίζονται να λάβουν χώρα στη Γερμανία, στη Γαλλία, καθώς και άλλες χώρες.

Τέλος, στην πύλη AGORA (σ.σ: ιστοσελίδα) του υπουργείου Εξωτερικών έχει αναρτηθεί πληθώρα νέων πληροφοριών για τις ξένες αγορές, χρήσιμων για τις εξαγωγικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ), στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της χάραξη της στρατηγικής τους, συνεπικουρώντας παράλληλα στη διεύρυνση του πελατολογίου τους».

Στο ίδιο πλαίσιο, στο ΥΠΕΞ, σε συνεργασία με άλλους φορείς, αναπτύσσεται ένας «μηχανισμός Υπεργολαβίας» με τη βοήθεια του οποίου θα επικοινωνούν ελληνικές επιχειρήσεις με τις άλλες μεγάλες κρατών - μελών της ΕΕ.

Τέλος, διοργανώνονται δράσεις στο εξωτερικό από τα γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, που λειτουργούν στις πρεσβείες, με σκοπό την προβολή των ελληνικών προϊόντων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ