Τετάρτη 25 Ιούνη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ROSCO
«Παρών» δηλώνουν οι Ρώσοι...

... και προετοιμάζουν για απολύσεις

Επανεπιβεβαίωσε το ενδιαφέρον των ρωσικών σιδηροδρόμων για την απόκτηση της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» και της «ROSCO» (Εταιρία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού) ο πρόεδρος της ρωσικής εταιρείας Βλ. Γιακούνιν, σε συνέντευξή του στο ρώσικο ειδησεογραφικό δίκτυο ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ, με την προϋπόθεση, όπως είπε, την ανάληψη των χρεών τους από το ελληνικό κράτος. Ακόμη, ανέφερε ότι η ρωσική πλευρά έχει εξετάσει το θέμα εκσυγχρονισμού των ελληνικών σιδηροδρομικών υποδομών με σκοπό τη δημιουργία μιας νέας σιδηροδρομικής διόδου εμπορευμάτων προς την Ευρώπη, ξεκαθαρίζοντας ότι το ενδιαφέρον της επικεντρώνεται όχι μόνο στην εξαγορά δικαιώματος χρήσης αλλά και των υποδομών μέσω των οποίων θα μεταφέρονται εμπορεύματα.

Σχετικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, είπε ότι σκοπός της ρωσικής εταιρείας δεν είναι η απόκτησή του -«δεν ασχολούμαστε με τη λειτουργία του λιμανιού», είπε χαρακτηριστικά-, καθώς επιδίωξή της είναι η συνεργασία με «δυτικούς εταίρους που έχουν σχετική εμπειρία». Σχετικά με τη στάση που τηρεί η ΕΕ, επισήμανε ότι πρόκειται για «επιχειρηματικό - επενδυτικό έργο» και πρόσθεσε πως δε θα ήθελε «πάνω σε αυτό το θέμα να παίζει σημαντικό ρόλο η πολιτική προσέγγιση».

Ερωτηθείς για ενδεχόμενο απολύσεων από την «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» και τη «ROSCO» σε περίπτωση που αποκτηθούν από τους ρωσικούς σιδηροδρόμους, αν και είπε ότι είναι «ανεπίκαιρο να μιλήσουμε για τους εργαζόμενους, πόσοι, πώς εργάζονται ή απολύονται», ανέφερε ότι, από τις έρευνες που έχει κάνει μέχρι σήμερα η εταιρεία του, προκύπτει ότι ο «όμιλος είναι σε άθλια κατάσταση, να πω ό,τι δεν μπορείς να διατηρείς μια εταιρεία όπως έναν οίκο ευγηρίας, ούτε να τη μετατρέπεις σε οίκο κοινωνικής πρόνοιας, αυτό είναι μια απόλυτα καθαρή και αντικειμενική προσέγγιση και νομίζω ότι οι Ελληνες φίλοι μας θα πρέπει να το κατανοήσουν».

Στην ουσία, εμμέσως πλην σαφώς, άφησε να εννοηθεί ότι θα γίνουν απολύσεις στις δύο εταιρείες και για να υποστηρίξει τα σχέδιά του προέβη στις συνήθεις συκοφαντίες κατά της σοβιετικής οικονομίας, παρομοιάζοντας τη σημερινή κατάσταση που έχει περιέλθει ο ελληνικός σιδηρόδρομος με την... ΕΣΣΔ, όπου, δήθεν, οι εργαζόμενοι ήταν περίπου... «τεμπέληδες». Δίνοντας έτσι μια «πρώτη γεύση» για το άθλιο μέλλον που προετοιμάζουν τα ντόπια και ξένα μονοπώλια, σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση, στους εργαζόμενους των δημόσιων επιχειρήσεων οι οποίες βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ