Παρασκευή 11 Μάη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ»
Ερωτήματα για τον αποκλεισμό καθοριστικών μαρτύρων

Ο πρόεδρος του δικαστηρίου απέρριψε χτες την εισαγγελική πρόταση να καταθέσει ο τεχνικός σύμβουλος της ΠΕΜΕΝ

Τα δυο ναυάγια, αλλά και οι μεθοδεύσεις για τη συγκάλυψη των πραγματικών αιτιών, επιβεβαιώνουν πως η κυρίαρχη πολιτική είναι κομμένη και ραμμένη στα εφοπλιστικά συμφέροντα
Τα δυο ναυάγια, αλλά και οι μεθοδεύσεις για τη συγκάλυψη των πραγματικών αιτιών, επιβεβαιώνουν πως η κυρίαρχη πολιτική είναι κομμένη και ραμμένη στα εφοπλιστικά συμφέροντα
Δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και για παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων για τα ναυτικά εγκλήματα, όσο θα κυριαρχεί η πολιτική των ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, που διαμορφώνεται ακριβώς στα μέτρα των εφοπλιστών και η οποία τους προσφέρει πλήρη κάλυψη για τα εγκλήματά τους. Αυτό επιβεβαιώνεται τόσο από τη δίκη για το πολύνεκρο ναυάγιο του «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ», που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά, όσο και από την πορεία των ερευνών για τα αίτια που έστειλαν στον πάτο της θάλασσας της Σαντορίνης το κρουαζιερόπλοιο «SEA DIAMOND» του εφοπλιστή Λουίζου, με απολογισμό δύο αγνοούμενους.

Χτες, στη διάρκεια της δίκης για το «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ», το δικαστήριο, με πρόεδρο τον κ. Κατσαμπάνη, απέρριψε την αίτηση της πολιτικής αγωγής και τη σχετική πρόταση του εισαγγελέα του δικαστηρίου, να καταθέσει ο τεχνικός σύμβουλος της ΠΕΜΕΝ ώστε να δοθούν οι απαραίτητες διευκρινίσεις σχετικά με την έκθεση που έχει συντάξει η Ενωση Μηχανικών και η οποία έχει κατατεθεί στο δικαστήριο από τις 17 του Απρίλη του 2007. Το γεγονός προκάλεσε πλήθος ερωτημάτων, αφού η κατάθεση του τεχνικού συμβούλου θεωρήθηκε από τον εισαγγελέα και την πολιτική αγωγή ότι είχε ιδιαίτερη σημασία, καθώς στην έκθεση περιέχονται νέα αποκαλυπτικά στοιχεία, «δεμένα» με φωτογραφίες που ελήφθησαν από τους δύτες πραγματογνώμονες, τα οποία αποδεικνύουν ότι το ναυάγιο του «ΣΑΜΙΝΑ» ήταν θέμα χρόνου να συμβεί!

Στοιχεία που δείχνουν ότι υδατοστεγείς θύρες των στεγανών διαμερισμάτων του πλοίου δεν μπορούσαν να κλείσουν γιατί - εκτός των άλλων, όπως, ότι εκεί υπήρχαν καμπίνες - δεν είχαν αντλίες ελαίου! Οτι το πλοίο, που είχε πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από νηογνώμονα και Επιθεώρηση του ΥΕΝ, είχε σοβαρές διαβρώσεις στα ελάσματά του, το μηχανοστάσιό του ήταν σε άθλια κατάσταση και ότι ακριβώς λόγω βλάβης λίγο πριν την πρόσκρουση είχε σταματήσει η δεξιά προπέλα. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι κατά την πρόσκρουση του πλοίου στα βράχια κόπηκε το ένα πτερύγιο, ενώ τα άλλα είναι εντελώς άθικτα.

«SEA DIAMOND»

Καλά στημένο παραμένει το σκηνικό για τη συγκάλυψη των ευθυνών ΥΕΝ και εφοπλιστών και τη μετάθεση όλων των ευθυνών στο πλήρωμα και για το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «SEA DIAMOND». Εδώ και ένα μήνα που έχει αρχίσει η διερεύνηση της υπόθεσης, δεν έχουν οριστεί πραγματογνώμονες, ενώ επικεφαλής της προανάκρισης παραμένει ο αναρμόδιος αξιωματικός του Λιμενικού Π. Σαλίβερος. Τα δεδομένα που αποκωδικοποιήθηκαν από το «μαύρο κουτί» βρίσκονται ήδη στην Εισαγγελία Νάξου, ενώ οι όποιες πληροφορίες διοχετεύονται «δείχνουν» ως υπεύθυνους τους ναυτεργάτες. Επιπλέον, μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για την απάντληση των καυσίμων από τις δεξαμενές του πλοίου, τα οποία συνεχίζουν να ρυπαίνουν τη θάλασσα της Σαντορίνης.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ