Την πλήρη αντίθεση του ΚΚΕ στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών, με το οποίο επιχειρείται η εκχώρηση γης και ...αέρα στους ιδιώτες, εξέφρασε ο βουλευτής του Κόμματος Ν. Γκατζής. Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε χτες επί της αρχής μόνο από τους βουλευτές της ΝΔ.
Οπως τόνισε στην παρέμβασή του ο εισηγητής του ΚΚΕ, το νομοσχέδιο υλοποιεί «τις επιταγές της Λισαβόνας» για ιδιωτικοποιήσεις και στο χώρο των μεταφορών. Για την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ο Ν. Γκατζής επισήμανε, «δίνετε γη και αέρα στους ιδιώτες οι οποίοι θα κυριαρχούν στην ΥΠΑ», μιλώντας για «αποψίλωση μέσω της απόσπασης ζωτικών δραστηριοτήτων της», αφού «θα λειτουργεί μόνο ως εποπτική αρχή και τίποτε παραπάνω».
Ακόμα, ο Ν. Γκατζής εξέφρασε την αντίθεση του ΚΚΕ τόσο στη δημιουργία ιδιωτικών ΚΤΕΟ όσο και στην εξασφάλιση προνομίων για τους ιδιώτες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των μεταφορών, καθώς και στην αύξηση του ορίου ηλικίας των σχολικών λεωφορείων στα 27 έτη. Οσον αφορά στις ρυθμίσεις για τα ταξί, ο βουλευτής του ΚΚΕ είπε ότι «γίνεται άνοιγμα προκειμένου οι μεγάλες εταιρείες να εισέλθουν στο χώρο των ταξί».
Τα προνόμια μιας «απελευθερωμένης» αγοράς παρουσίασε ως θετικό στοιχείο του νομοσχεδίου ο εισηγητής της ΝΔ, Κ. Μαρκόπουλος, υποστηρίζοντας ότι «ο πελάτης θα απολαμβάνει καλύτερες υπηρεσίες». Παράλληλα τόνισε πως το νομοσχέδιο εισηγείται με βάση τα δεδομένα ευρωπαϊκής οδηγίας προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του ανταγωνισμού. Χωρίς την παραμικρή διαφωνία με την ουσία του νομοσχεδίου, δηλαδή την προώθηση των ευρω-κατευθύνσεων, εμφανίστηκε ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ, Εμμ. Στρατάκης, αν και δήλωσε ότι το ΠΑΣΟΚ θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο, κατηγορώντας την κυβέρνηση για μεθοδεύσεις προεκλογικού χαρακτήρα.