Σύμφωνα με πληροφορίες του "Ρ" η κατάσταση που επικρατεί έχει πλέον υπερβεί κάθε όριο δημοκρατικής ανοχής.
"Η σε λάθος κατεύθυνση και στρατιωτικού τύπου εκπαίδευση που υπάρχει, δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της δημοκρατικής μας κοινωνίας", όπως καταγγέλλεται από τους ίδιους.
Απ' ό,τι φαίνεται η ηγεσία της σχολής των αξιωματικών (με την ανοχή της κυβέρνησης) ενστερνίζεται πλήρως τη νοοτροπία της Σχολής Χωροφυλακής (επί 7ετία).
Η ψυχολογική πίεση προς τους Δοκίμους εντείνεται, ο αυταρχισμός είναι παρών σε κάθε στιγμή, αφού η "γραμμή" του νέου διοικητή (όπως δημόσια ο ίδιος δήλωσε) είναι: "ΤΑΞΗ - ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ - ΙΕΡΑΡΧΙΑ".
Δεν υπάρχει η στοιχειώδης παρουσία δημοκρατικής παιδείας.
Ιδιαίτερα οι νέοι σε ηλικία δόκιμοι (η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι 18 - 23 ετών), θεωρούνται εύκολη λεία για το στόχο που είναι η κατασκευή "ρομπότ" Αξιωματικών, χωρίς ολοκληρωμένη προσωπικότητα, ικανών να εκτελέσουν κάθε άνωθεν εντολή, χωρίς ικανότητα δημοκρατικής κρίσης.
Πρότυπο της σχολής, ισχυρίζεται η νέα διοίκηση, είναι η "ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ"(!)
Η προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας είναι εμφανής, ενώ στο όνομα δήθεν της πειθαρχίας κάθε αναχρονιστική και αντιεπιστημονική μέθοδος θεωρείται πρόσφορη.
Οι ύβρεις και οι απειλές εναντίον των δοκίμων από τον υποδιοικητή και τον διοικητή των εκπαιδευτικών τμημάτων ξεπερνούν κάθε όριο χυδαιότητας. Στο εστιατόριο, στην παρέλαση και σε κάθε χρονική στιγμή!
Οι δόκιμοι, όπως προκύπτει από το αντισυνταγματικό ΠΔ 319, από τη "βασική διαταγή" και από την "άγραφη εθνική παράδοση" της σχολής, έχουν μόνον υποχρεώσεις και κανένα δικαίωμα!
Το Σύνταγμα καταπατείται βάναυσα, η ενημέρωση για τα όσα συμβαίνουν στην κοινωνία από τον Τύπο, τα περιοδικά και τα ραδιόφωνα, απαγορεύεται ρητά (!)
Οι διατάξεις του Συντάγματος περί προστασίας της οικογένειας καταπατούνται.
Οι έγγαμοι δόκιμοι των μικρών τάξεων υποχρεώνονται να στρατωνίζονται μέσα στη σχολή (!) δεχόμενοι συνεχώς ψυχολογικές πιέσεις και η κατάσταση κάθε μέρα γίνεται χειρότερη. Οι διανυκτερεύσεις δίνονται με το σταγονόμετρο και μέσα σ' ένα πλαίσιο εξάρτησης.
Παρά το ότι και πέρσι υπήρχε ανάλογη καταγγελία και σχετική κοινοβουλευτική παρέμβαση από το ΚΚΕ, η κυβέρνηση φαίνεται ότι ανέχεται αυτήν την κατάσταση.
Η γυμναστική διεξάγεται από τον άνευ πτυχίου και "ελέω θεού γυμναστή" Αστυνόμο, διοικητή του τμήματος δοκίμων Υπαστυνόμων. Είναι αντιεπιστημονική, ενώ πρόσφατα συνοδεύτηκε με ομαδικά και ατομικά καψώνια!
Αυτό και αν είναι εκσυγχρονισμός!
Τα περιστατικά που ζουν κάθε μέρα οι δόκιμοι αξιωματικοί είναι πολλά, έχουν καταγγελθεί επίσημα από το ΚΚΕ, αλλά η κυβέρνηση, φαίνεται, θεωρεί ότι με την τρομοκρατία και τα στεγανά που υπάρχουν θα καταφέρει να τα αποκρύψει.
Η κυβέρνηση έχει τεράστιες ευθύνες για τη συνέχιση αυτής της κατάστασης και ας μην κάνουν οι αρμόδιοι τους ανήξερους ή ότι δεν ήταν στη γνώση τους αυτό το καθεστώς, όταν μέσα στα πόδια τους, δίπλα από το Υπ. Δημόσιας Τάξης συντηρούν και ενισχύουν αυτό το αντιδημοκρατικό καθεστώς μέσα στις σχολές και γενικότερα στην Ελληνική Αστυνομία.
Αν μέσα στις σχολές (και μάλιστα των Αξιωματικών) επικρατεί ένα τέτοιο καθεστώς, φανταστείτε πόση αξία και πρακτικό αντίκρισμα αποκτούν οι δηλώσεις περί εκσυγχρονιστικών αλλαγών στο Σώμα της ΕΛ. ΑΣ. για τη βελτίωση των υπηρεσιών προσφοράς στον πολίτη, που επικαλείται και η νέα πολιτική ηγεσία του Υπ. Δημόσιας Τάξης.
Η πειθαρχία του φόβου και της τρομοκρατίας που καλλιεργείται καμία σχέση δεν έχει με τη συνειδητή πειθαρχία. Εχει άλλο στόχο. Αντίθετο μ' αυτό που θέλουν οι δόκιμοι, οι αστυνομικοί και ο ελληνικός λαός.
Στόχος της κυβέρνησης δεν είναι η διαμόρφωση ικανών και άρτια καταρτισμένων αξιωματικών για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, αλλά η μεταμόρφωση των νέων αξιωματικών σε όργανα επιβολής του αντιλαϊκού προσανατολισμού των Σωμάτων Ασφαλείας, που είναι η δίωξη του λαϊκού κινήματος και όχι του εγκλήματος.
Ομως, απ' ό,τι φαίνεται αυτά δεν περνάνε στους νέους δόκιμους αξιωματικούς που έχουν άλλους στόχους και φιλοδοξίες και γι' αυτό απαιτούν άμεσα η κυβέρνηση να παρέμβει, για να σταματήσει αυτή η εφιαλτική κατάσταση που ζουν στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛ. ΑΣ.
Π. Σ.