Πραγματοποιήθηκε χτες η πρώτη μετά τις εκλογές Γενική Συνέλευση της ΠΕΜΕΝ
«Ανοίγοντας» τη διαδικασία, ο πρόεδρος Σάββας Τσιμπόγλου με την παρουσίαση της εισήγησης της διοίκησης, κατήγγειλε τη νέα έφοδο σε βάρος του ναυτεργατικού κλάδου, όπως αυτή αποτυπώνεται, με την πλήρη πλέον εφαρμογή του κανονισμού 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ενωσης, από την κυβέρνηση κατ' εντολήν του εφοπλιστικού κεφαλαίου, που σημαίνει πλήρης «απελευθέρωση» των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, ανεξέλεγκτη δράση των εφοπλιστών στις ελληνικές θάλασσες σε βάρος των νησιωτών και διωγμό των Ελλήνων ναυτεργατών από τα ακτοπλοϊκά πλοία. Ενώ έθεσε στην κρίση των ναυτεργατών την πλειοψηφία ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, ΑΠ (ΣΥΝ) της διοίκησης της ΠΝΟ, που με τη συμβιβαστική τακτική της αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι εντελώς ανίκανη να υπερασπιστεί τους ναυτεργάτες.
Παρουσιάζοντας συγκεκριμένα στοιχεία για το πόσο έχει στοιχίσει στους ναυτεργάτες η φιλοεφοπλιστική, αντεργατική πολιτική των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, ανέφερε ότι από το 1980 έως το 2005, από τις συνεχείς μειώσεις των οργανικών συνθέσεων, χάθηκαν 42.337 θέσεις εργασίας και απέμειναν 17.197 Ελληνες ναυτεργάτες. Το ΝΑΤ πνίγεται στα ελλείμματα, η ανεργία καλπάζει, αφού ακόμα και τα αναξιόπιστα στοιχεία του ΓΕΝΕ έδιναν για τον περασμένο Γενάρη 3.023 ανέργους. Τα επιδόματα ανεργίας όσοι καταφέρνουν να τα πάρουν είναι της ντροπής, οι συντάξεις ψίχουλα. Και ενώ χιλιάδες ναυτεργάτες δεν μπορούν να καλύψουν στοιχειώδεις ανάγκες, ο ναύλος το 2005 είχε χτυπήσει ιστορικό ρεκόρ, ξεκινώντας από 70.000 δολάρια την ημέρα και φτάνοντας τις 200.000! Δηλαδή σε κάθε ταξίδι οι εφοπλιστές βγάζουν και νέο καράβι!
Ακολούθησε πλούσιος διάλογος, ενώ από τη συνέλευση εγκρίθηκε ψήφισμα με το οποίο οι μηχανικοί καλούν την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ, το ΕΚ Πειραιά και όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις να απαιτήσουν την άμεση ανάκληση και κατάργηση του επαίσχυντου μέτρου της πολιτικής επιστράτευσης.