Στην εκμετάλλευση και τη διαχείριση του μεγάλου κεφαλαίου παραδίδει η κυβέρνηση τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις και υποδομές που χρυσοπληρώθηκαν με χρήματα του λαού. Η επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών και η πορεία υλοποίησης των διαγωνισμών ήταν το αντικείμενο χτεσινής σύσκεψης ανάμεσα στον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Γ. Αλογοσκούφη με την αναπληρώτρια υπουργό Πολιτισμού Φ. Πάλλη - Πετραλιά.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Οικονομίας, οι εξελίξεις σε ό,τι αφορά τους διαγωνισμούς παράδοσης κρίνονται «πολύ ικανοποιητικές». Οι διάφοροι μεγαλοεπιχειρηματίες ενδιαφέρονται να βάλουν στο χέρι, έναντι «πινακίου φακής», πρώτα και κύρια, τα λεγόμενα φιλέτα της ακίνητης Ολυμπιακής περιουσίας, με γνώμονα τη μεγιστοποίηση της εμπορικής εκμετάλλευσης και αξιοποίησής τους. Εκ των πραγμάτων, η εφαρμοζόμενη πολιτική αποδείχνεται ο καλύτερος σύμμαχος για τους καραδοκούντες μεγαλοεπιχειρηματίες. Η κυβέρνηση έχει έμμεσα παραδεχτεί πως τα προβλεπόμενα «έσοδα» από την εκποίηση των Ολυμπιακών ακινήτων θα είναι περίπου ισόποσα με το σημερινό κόστος λειτουργίας των εγκαταστάσεων...
Ηδη για τις τρεις πρώτες εγκαταστάσεις που βγήκαν «στο σφυρί» (Μπάμπιγκτον στο Γουδί, Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης στο Μαρούσι και Σλάλομ στο Ελληνικό) έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον 68 μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ δεκάδες ακόμη αναμένεται να θέσουν υποψηφιότητα για τις εγκαταστάσεις -«φιλέτο» του Αγίου Κοσμά...
Στο μεταξύ, σοβαρά προβλήματα στην πανάκριβη μεταλλική στέγη Καλατράβα του Ολυμπιακού Σταδίου αναφέρονται σε πόρισμα της γερμανικής εταιρίας συμβούλων επιθεώρησης «Γκερμάνιστερ Λόιντ», που κατατέθηκε στην κυβέρνηση το Δεκέμβρη του 2004. Ανάμεσα στα άλλα το πόρισμα αναφέρει αποκλίσεις από τις προδιαγραφές, πιθανότητα διάβρωσης μέρους της κατασκευής και κενά στις τέσσερις βάσεις έδρασης των τόξων.
Μιλώντας στο ραδιοσταθμό «Σκάι» η αναπληρώτρια υπουργός Πολιτισμού Φ. Πάλλη - Πετραλιά, επιβεβαίωσε το πόρισμα και τα προβλήματα, ωστόσο προσπάθησε να φανεί καθησυχαστική δηλώνοντας ότι δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας του στεγάστρου και ότι η κατασκευή ελέγχεται καθημερινά με ειδικά μηχανήματα και επιχειρείται η θεραπεία των προβλημάτων από τον ανάδοχο.
Σημειώνουμε ότι το μεγαλεπήβολο και πολυτελές αυτό έργο, που ξεκίνησε με έναν προϋπολογισμό 80 δισ. δρχ., στοίχισε τελικά 120 δισ. δρχ. στον ελληνικό λαό...