Οπως σημειώνει ο Στέλιος Λυδάκης στον καλαίσθητο δίγλωσσο κατάλογο που συνοδεύει την έκθεση: «Το έργο της ανεπιφύλακτα εντάσσεται στις μετασεζανικές, αφαιρετικές προσπάθειες, που τείνουν στον περιορισμό της έκφρασης σε ουσιώδη σχήματα και χρώματα, ενώ αξιοποιούνται οι χρωματικές ματιέρες σε έναν ύψιστο βαθμό... Η μακρά πορεία της Αλίκης Βενιέρη - Σκουλικίδη στη ζωγραφική της μεταπολεμικής Ελλάδας παρουσιάζει μια εξαιρετική συνοχή και συνέπεια. Εντάσσεται στους καλλιτέχνες εκείνους, που αντιμετώπισαν την πραγματικότητα ως ένα ακατάπαυστο γίγνεσθαι, όπου ο παράγων χρόνος αποτελεί μια επιπλέον διάσταση. Κατάφερε να κρατήσει σταθερό το βήμα σε έναν κόσμο που μεταλλάσσεται πολύ γρήγορα και όπου ο πλουραλισμός των εικαστικών θέσεων και απόψεων αποκαλύπτεται χαώδης».
«Η επιλογή των θεμάτων της», καταλήγει ο Στ. Λυδάκης, «ανταποκρίθηκε στην προσωπική της άποψη του φευγαλέου και του ασταθούς, που πρώτος διέγνωσε ο Ηράκλειτος και στην άποψη που συμπυκνώνεται στο "vita somnium breve" (η ζωή είναι ένα βραχύ όνειρο). Κάτι συλλαμβάνει και συγκρατεί κανείς από τη συνεχή ροή των πάντων, που τελικά μοιάζουν με μια ονειρική ανάμνηση».