Ο Ιούλης δεν είναι μόνο καυτός μήνας, είναι και αντικινηματογραφικός, φαίνεται. Τα γραφεία διανομής κρατάνε τις ταινίες τους, για πιο δροσερές (κινηματογραφικά) μέρες. Οι θεατές είναι, γενικά, σε «ανακατάταξη». Κάποιοι έφυγαν ήδη διακοπές στα χωριά τους (λόγω οικονομικής στενότητας, σύμφωνα με ένα γκάλοπ), κάποιοι άλλοι μετράνε τα οικονομικά τους αποθέματα, για να δουν αν τους περισσεύουν τίποτα ψιλά, για μια βουτιά στη θάλασσα. Πού μυαλό για κινηματογράφο!
Κατενάτσιο, λοιπόν, οι διανομείς, για να περάσει η κρίση. Ετσι, η βδομάδα που αρχίζει σήμερα, προσφέρει μόνον τρεις νέες ταινίες. Το «νέες», βέβαια, είναι σχήμα λόγου. Αφού, με εξαίρεση ίσως, την «Αμαρτωλή Πόλη», που έκανε μια απόπειρα να ψιθυρίσει κάτι κινηματογραφικά καινούριο (στο σκέλος της μορφής) οι άλλες δυο ακολούθησαν την πεπατημένη.
Από τις άλλες δυο, λοιπόν, πιο «πονηρή», είναι αυτή του Νοτιοκορεάτη, Γιανγκ Σουν Γου, τα «Ψέματα». Πρόκειται για ένα φιλμ στα όρια του πορνό, το οποίο στολίστηκε με κάποιες «καλλιτεχνικές» ανησυχίες για να μας... πείσει. Η δεύτερη ταινία, «The Freediver», του Ελληνα (μάλλον του εξωτερικού) Αλκη Δαυίδ, άθελά της, ίσως, αποκάλυψε την πολιτική των υπουργείων Πολιτισμού και Τουρισμού, για τον «τουριστικό» κινηματογράφο!