Πέμπτη 23 Δεκέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η σύγκλιση...

Μια και αναφερθήκαμε, όμως, στην Εγνατία Οδό, να σας θυμίσουμε τα εξής: Σύμφωνα με όσα έλεγαν οι προηγούμενοι κυβερνώντες, ο μεγάλος αυτός αυτοκινητόδρομος με συνολικό μήκος 680 χιλιόμετρα και άλλα 300 χιλιόμετρα κάθετους άξονες, θα ήταν ολοκληρωτικά έτοιμος από το 2000, θα είχε κόστος 1 τρισ. δρχ. και θα διέσχιζε την Ελλάδα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Εβρου, ενώ με τους διάφορους κάθετους άξονες θα επικοινωνούσε με όλες τις όμορες χώρες των Βαλκανίων.

Σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά, η Εγνατία Οδός, σύμφωνα με τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά, «θα» ολοκληρωθεί το 2008 - αν βέβαια όλα πάνε καλά - και το συνολικό της κόστος θα έχει τουλάχιστον υπερδιπλασιαστεί, αφού θα φτάσει τα 6,1 δισ. ευρώ, δηλαδή 2,1 τρισ. δρχ.!

Οσο, για το ποιοι θα πληρώσουν τα «σπασμένα», δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία. Οπως είπε και ο κ. Σουφλιάς, στην Ευρώπη πληρώνουν σήμερα διόδια 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο, ενώ στην Ελλάδα πληρώνουμε μόνο 1,6 λεπτά. Αλλωστε, μην ξεχνάμε, ότι η κυβέρνηση έχει βάλει στόχο τη σύγκλιση της χώρας με την ΕΕ...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ