Κυριακή 20 Ιούλη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Το περιεχόμενο και το περιτύλιγμα

Γρηγοριάδης Κώστας

Νέοι τρόποι επικοινωνίας με τους πολίτες, νέοι τρόποι και τεχνικές του «μάρκετινγκ της πειθούς», κλπ., κλπ. Είναι ορισμένα από τα θέματα, που απασχόλησαν τους συμμετέχοντες στο πρόσφατο συνέδριο για την «Προοδευτική Κυβέρνηση», που διοργάνωσε ο Τόνι Μπλερ στο Λονδίνο και στο οποίο συμμετείχαν διάφοροι οπαδοί του «Τρίτου Δρόμου», από τον Μπιλ Κλίντον, μέχρι τον Σρέντερ και την αντιπροσωπεία του ΠΑΣΟΚ.

Βασικός εισηγητής στα προαναφερόμενα θέματα ήταν ο επικοινωνιολόγος Φίλιπ Γκουλντ, πρώην διαφημιστής και νυν βασικό στέλεχος του πρωθυπουργικού επιτελείου του Τ. Μπλερ. «Οι πολιτικοί σήμερα παίζουν ποδόσφαιρο με παλιά τεχνική, ενώ οι θεατές - το κοινό - επιζητούν ένα νέο παιγνίδι», σημείωσε στην εισήγησή του και οι συμμετέχοντες κουνούσαν επιδοκιμαστικά τα κεφάλια τους...

Βλέπετε, ζούμε στην εποχή του μάρκετινγκ, όπως λένε συνήθως οι οπαδοί της αγοράς. Το θέμα δεν είναι τι δίνεις ή τι παίρνεις, αλλά πώς το δίνεις, με τι το 'χεις τυλιγμένο, με τι το συνοδεύεις, κλπ., κλπ. Με δυο λόγια, το παν είναι το σέρβις, το περιεχόμενο δε μετράει... Κι αν το μεταφέρουμε στα δικά μας, το θέμα - λένε ορισμένοι - δε βρίσκεται στο περιεχόμενο των πολιτικών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, που είναι πλέον ίδια και απαράλλαχτα, αλλά στον τρόπο εφαρμογής τους. Η σκληρή λιτότητα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ έχει άλλη γεύση...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ