Βασικός εισηγητής στα προαναφερόμενα θέματα ήταν ο επικοινωνιολόγος Φίλιπ Γκουλντ, πρώην διαφημιστής και νυν βασικό στέλεχος του πρωθυπουργικού επιτελείου του Τ. Μπλερ. «Οι πολιτικοί σήμερα παίζουν ποδόσφαιρο με παλιά τεχνική, ενώ οι θεατές - το κοινό - επιζητούν ένα νέο παιγνίδι», σημείωσε στην εισήγησή του και οι συμμετέχοντες κουνούσαν επιδοκιμαστικά τα κεφάλια τους...
Βλέπετε, ζούμε στην εποχή του μάρκετινγκ, όπως λένε συνήθως οι οπαδοί της αγοράς. Το θέμα δεν είναι τι δίνεις ή τι παίρνεις, αλλά πώς το δίνεις, με τι το 'χεις τυλιγμένο, με τι το συνοδεύεις, κλπ., κλπ. Με δυο λόγια, το παν είναι το σέρβις, το περιεχόμενο δε μετράει... Κι αν το μεταφέρουμε στα δικά μας, το θέμα - λένε ορισμένοι - δε βρίσκεται στο περιεχόμενο των πολιτικών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, που είναι πλέον ίδια και απαράλλαχτα, αλλά στον τρόπο εφαρμογής τους. Η σκληρή λιτότητα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ έχει άλλη γεύση...