Με τα ίδια σάπια υλικά που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών επιδιώκει η κυβέρνηση δήθεν να αναβαθμίσει την ασφάλεια στους σιδηρόδρομους, στην πραγματικότητα διαμορφώνοντας τις προϋποθέσεις για νέα εγκλήματα με οδηγό την πολιτική της ΕΕ, που βάζει στο ζύγι των κερδών τη ζωή του λαού. Αυτά περιλαμβάνονται και στο νομοσχέδιο που συζητήθηκε χθες στην Ολομέλεια της Βουλής με τον παραπλανητικό τίτλο «Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων», το οποίο μεταξύ άλλων προβλέπει, αντί για μόνιμες προσλήψεις με ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, πρόσληψη εποχικού προσωπικού με 8μηνες συμβάσεις, «ευελιξία στις προσλήψεις και τις προμήθειες, βάσει του μοντέλου ΔΕΗ», με τα γνωστά αποτελέσματα για τον λαό, ποινές στο προσωπικό του σιδηρόδρομου, απογειώνοντας τη λογική της «ατομικής ευθύνης» για να κρύψει τις εγκληματικές κρατικές ευθύνες για την κατάσταση που θα χειροτερεύει στις ράγες της «απελευθέρωσης» και της υποχρηματοδότησης. Ξεχωρίζουν επίσης οι προβλέψεις για σιδηρόδρομο στα μέτρα των πολεμικών σχεδιασμών της ΕΕ, με την αξιοποίησή του στο πλαίσιο της «στρατιωτικής κινητικότητας», που πολλαπλασιάζει τους κινδύνους για τον λαό.
Ολα αυτά όπως ήταν αναμενόμενο έμειναν «εκτός κάδρου» και της συστημικής αντιπολίτευσης, που συνυπογράφει την πολιτική αυτή και η οποία κατά τη διάρκεια της συζήτησης για μια ακόμα φορά εστίασε την κριτική της σε ένα αποπροσανατολιστικό πλυντήριο, με αναφορές που στην ουσία «βγάζουν λάδι» την πολιτική του κέρδους που οδήγησε στο έγκλημα στα Τέμπη, όπως με τα περί δήθεν «απόκλισης» της κυβέρνησης από την «ευρωπαϊκή κανονικότητα», «καθυστερήσεων» στην υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής κ.ο.κ.
Στον αντίποδα, μόνο οι βουλευτές του ΚΚΕ ανέδειξαν τον χαρακτήρα του νομοσχεδίου ως ενός ακόμα κρίκου στην αλυσίδα της «απελευθέρωσης» του σιδηρόδρομου και της πολιτικής που για τα κέρδη θυσιάζει τις ανάγκες του λαού για φτηνές, ασφαλείς μεταφορές, αναδεικνύοντας ότι χρειάζεται σύγκρουση με την πολιτική του κέρδους και της ΕΕ, την οποία υλοποίησαν και υλοποιούν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά.