Σάββατο 2 Δεκέμβρη 2023 - Κυριακή 3 Δεκέμβρη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 35
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αγωνιστικές αντιδράσεις στις προωθούμενες συγχωνεύσεις σχολείων

Με σύνθημα «Δώστε λεφτά για την Παιδεία, όχι συγχωνεύσεις στα σχολεία» γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί των υπό συγχώνευση σχολείων στον δήμο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το πρωί της Παρασκευής μαχητική διαμαρτυρία στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Στην κινητοποίηση, που οργανώθηκε από γονείς και μαθητές του 13ου Γυμνασίου και του 17ου Λυκείου, συμμετείχαν μαθητές και γονείς από το 4ο Γυμνάσιο και Λύκειο, καθώς και από το 30ό και το 12ο Γυμνάσιο.

Είπαν ένα δυνατό και ξεκάθαρο «όχι» στις συγχωνεύσεις, που στόχο έχουν τη μείωση του κόστους με τη διαμόρφωση τεχνητού πλεονάσματος εκπαιδευτικών, μέσα από τη δημιουργία μεγάλων τμημάτων στα ανώτατα όρια, με 25, 27 και 30 μαθητές, που οδηγεί σε υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Διαμήνυσαν ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους παρά την αδιαλλαξία της διευθύντριας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, η οποία μιλά για «μη βιώσιμα» σχολεία, λες και πρόκειται για επιχειρήσεις.

Τη συμπαράστασή τους εξέφρασαν μαχητικά με την παρουσία τους και γονείς από τα Δημοτικά Σχολεία 34ο, 36ο και 37ο, της περιοχής του κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν με 3ωρη στάση εργασίας που προκήρυξε η Α' ΕΛΜΕ.

Στο πλευρό τους βρέθηκαν μεταξύ άλλων ο βουλευτής του ΚΚΕ Λεωνίδας Στολτίδης, που κατέθεσε και Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή, και από τη «Λαϊκή Συσπείρωση» ο δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης Μιχάλης Κωνσταντινίδης και ο περιφερειακός σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας Γιώργος Χαβατζάς.

Αντιδράσεις εκδηλώνονται και στον δήμο Καλαμαριάς, όπου προωθείται η συγχώνευση των ΓΕΛ 4ου και 5ου, τα οποία στεγάζονται σε δύο διαφορετικά κτίρια που μοιράζονται την ίδια αυλή στην περιοχή του Βότση.

Με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Παιδείας, ο βουλευτής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής ζητά να μην προχωρήσουν οι προωθούμενες συγχωνεύσεις και να εξασφαλιστούν όλες οι προϋποθέσεις λειτουργίας των σχολείων με κριτήριο τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών (επάρκεια προσωπικού και χρηματοδότησης, συντήρηση των κτιρίων, αναβάθμιση των υποδομών). Να λειτουργήσουν άμεσα τα απαραίτητα τμήματα ένταξης και να ξεκινήσει η ενισχυτική διδασκαλία σε όλα τα σχολεία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ