Πέμπτη 17 Δεκέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Ανάπτυξη» για το κεφάλαιο

«Η κατασκευή των οδικών αξόνων, η ανάπτυξη του δικτύου της Εγνατίας, η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, μαζί με το Λιμάνι, τη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης, τη Ζώνη Καινοτομίας, το Αεροδρόμιο αποτελούν την αναγκαία υποδομή που θα προσελκύσει επενδύσεις, ελληνικές και ξένες. Δημόσιες υποδομές και ιδιωτικές επενδύσεις είναι αυτά που χρειάζεται η ελληνική περιφέρεια και ιδιαίτερα η Μακεδονία για να κερδίσει ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια».

Αυτό δήλωσε, μεταξύ άλλων, χτες ο υφυπουργός Υποδομών, Γ. Μαγκριώτης, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της διοίκησης του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Βέβαια, όλα αυτά δεν είναι καθόλου πρωτότυπα. Τα ίδια έλεγαν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της ΝΔ. Ουσιαστικά καλούν τους επιχειρηματίες σε ένα νέο «μεγάλο φαγοπότι», με βάση τα δημόσια έργα και τις Συμπράξεις Δημοσίου - Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) που εξυπηρετούν μόνο την κερδοφορία του μεγάλου κεφαλαίου. Αλλωστε και οι δημόσιες και οι ιδιωτικές απαιτούν κρατικό χρήμα για να γίνουν.

Και βέβαια όλα αυτά τα μεγαλεπήβολα σχέδια, που οι ελληνικές κυβερνήσεις συναποφασίζουν με την ΕΕ, τα πληρώνει πάντα ο λαός: Με πανάκριβες υπηρεσίες, έμμεση και άμεση φορολογία και τέλη σαν τα διόδια της Εθνικής Οδού, που υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε ενάμιση μόλις χρόνο...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ