Βδομάδα με ποικιλία επιλογής...
Ταινίες μπόλικες φιλοξενεί η βδομάδα, με επικεφαλής την ολοκαίνουργια, αναμενόμενη γιατί πολυδιαφημιζόμενη δημιουργία της Marvel, «Deadpool» (2016), σε σκηνοθεσία Τιμ Μίλερ. Πρωταγωνιστεί ο ερωτευμένος μισθοφόρος Γουέιντ Γουίλσον, που μαθαίνοντας ότι έχει καρκίνο, δέχεται να μπει σε επικίνδυνη πειραματική θεραπεία η οποία τον παραμορφώνει αλλά τον κάνει και άτρωτο. Οπλισμένος με νέες ικανότητες, υιοθετεί το alter ego του, το μασκοφόρο «Deadpool» και αποφασίζει να κυνηγήσει αυτόν που του κατέστρεψε τη ζωή. Για τους ώριμους φίλους των Marvel Comics, θα διασκεδάσουν περισσότερο με τα δηκτικά σχόλια και αναφορές για άλλες ταινίες, παρά με τη βίαιη δράση, τα εντυπωσιακά εφέ και τις περιπέτειες του αντισυμβατικού ήρωα, του διαφορετικού από τους άλλους, που το ξεκαθαρίζει εξαρχής: Ενώ σκοτώνει τους κακούς, γυρίζει στην κάμερα και μιλά στο κοινό ή στέλνει ειρωνικά βλέμματα... Ο «Deadpool» σατιρίζει τους προγενέστερους ήρωες των κόμικς της Marvel με χυδαία γλώσσα και σκληρή βία, ενώ η ταινία εγκλωβίζεται στο ντελίριο και την αυτο-παρωδία, χωρίς ποτέ να βγαίνει απ' αυτό...
Στην «Αλκυονίδα» προβάλλεται η ταινία του Σάββα Καρύδα «Illusion» (2013), που συντάσσεται στους κανόνες και την ατμόσφαιρα του νεο-νουάρ. Μια ιστορία φυγής, μοναξιάς, έρωτα, βίας και εξαπάτησης με επίκεντρο ένα στριπτιζάδικο.
Ο 78χρονος Κλοντ Λελούς γύρισε την πανάλαφρη ερωτική ταινία στην εξωτική Ινδία, «Μια αγκαλιά στην άκρη του κόσμου» (2015), 50 χρόνια μετά τη φημισμένη «Ενας άνδρας και μια γυναίκα» (1966). Ερως ανάμεσα σε μουσικοσυνθέτη του σινεμά που βρίσκεται στη Βομβάη για δουλειά και τη σύζυγο του Γάλλου πρέσβη. Η Ινδία χρησιμοποιείται ως χρωματιστό, μετα-αποικιακό σκηνογραφικό φόντο με ιθαγενείς μουγκούς, με εξωτικά έθιμα, κομπάρσοι «συγκινητικοί» γιατί είναι φτωχοί. Τίποτα στην ταινία δεν έχει να κάνει με την πραγματικότητα...
Τέλος, την Κυριακή 21/2, στις 19.30, θα προβληθεί στο Στέκι Εργαζομένων και Νεολαίας Πατησίων - Κυψέλης (Πατησίων 252 - Πλ. Κολιάτσου) η αμερικανική ταινία του Ραμίν Μπαχρανί «99 σπίτια» (2015), με είσοδο ελεύθερη.
ΚΡΙΤΙΚΗ: Τζία ΓΙΟΒΑΝΗ