Από το Δόγμα 95 και μετά, ο Δανός φον Τρίερ με κάθε ταινία του μοιάζει να συνθέτει, με τα όρια που του παρέχει το μέσο, προκλήσεις για το κοινό, την κοινωνική «στενοκεφαλιά», τη θρησκεία κ.λπ. Η «μόλις» τεσσάρων ωρών εκδοχή της τελευταίας του ταινίας - κομμένης και λογοκριμένης με την άδεια του σκηνοθέτη, αλλά χωρίς την ανάμειξή του - βιώνεται σαν ένα ατέλειωτο όργιο ταμπού, μοναξιάς, επιθυμιών και φυσικά σεξ. Κινηματογραφική εμπειρία κάπου εύπεπτη, κάπου δύσπεπτη, κάπου βαθιά ανθρώπινη... με αποτέλεσμα να καθιστά δύσκολη όποια κατηγορηματική και απόλυτη αντίδραση. Μπορεί σε σημεία η ταινία, μορφικά, διανοητικά και συναισθηματικά να γέρνει προς μεγάλη κινηματογραφική τέχνη, ταυτόχρονα όμως δε θα χάσει τίποτα το θεμελιώδες αυτός που δε θα τη δει.
Σημείο εκκίνησης της ιστορίας, που χωρίζεται σε 8 πράξεις, η κακοποιημένη και ξεπαγιασμένη Τζο που ένας συνεσταλμένος, μορφωμένος «Σαμαρείτης» βρίσκει και περιθάλπει προσφέροντάς της τσάι. Αντίθετα απ' όλους τους άνδρες, που η Τζο συνάντησε στη ζωή της, ζητά να ακούσει την ιστορία της. Εκτενής και ζωντανή η αφήγηση με φλας μπακ, δεν αφήνει τίποτα στη φαντασία... Η Τζο άρχισε από νήπιο να εξερευνά τη σεξουαλικότητά της. Εξακολούθησε με τη φυσική περιέργεια παιδιού στην εφηβεία και δεν άργησε να καταληφθεί από εμμονή για σεξουαλικές ανακαλύψεις. Την είχε κυριεύσει η επιθυμία για σεξ, η νοσηρή περιέργεια, κι αποζητούσε όλο και μεγαλύτερες προκλήσεις σε σχηματισμούς με μόνιμα καινούργιους παρτενέρ. Η επιμονή φέρνει κατάχρηση και η κατάχρηση επεκτείνεται σε πολλαπλά επίπεδα... Η γυναίκα αφηγείται, ο άνδρας ακούει, παρατηρεί και σχολιάζει έντονα. Θυμίζει ψυχαναλυτική συνεδρία με τη γυναίκα να επεξεργάζεται το μίσος προς τον εαυτό της. Ο τολμηρός φον Τρίερ ουδέποτε επέδειξε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μοντέλα ψυχολογικής επεξήγησης. Στη διχοτομική εικόνα εκείνη είναι η σάρκα κι εκείνος το πνεύμα που με αναφορές και παραλληλισμούς από την τέχνη «διαφοροποιεί» την αφήγηση, μετατοπίζοντάς την από όποια πορνογραφική διάσταση. Γιατί η γύμνια εδώ λειτουργεί σα «φυσικό» εργαλείο της αφήγησης που εξελίσσεται με απόλυτη ελευθερία και αναφορές σε μεγάλους δασκάλους του κινηματογράφου, ενώ η κάμερα βρίσκεται συχνά κοντά στα πρόσωπα γιατί, στη βάση του σεξ, υπάρχουν οι διαθέσεις και οι θελήσεις δύο ανθρώπων και όχι κενά περιγράμματα φύλων...
Παίζουν: Σαρλότ Γκενσμπούργκ, Στέλαν Σκαρσγκόρντ, Σία Λα Μπεφ, Ούμα Θέρμαν, κ.ά.
Παραγωγή: ΔΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ, ΒΡΕΤΑΝΙΑ (2013)