Παρασκευή 20 Απρίλη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διαρκής η αύξηση κερδών

Τα συστηματικά όσο και ενοχλητικά τηλεφωνήματα που δεχόμαστε όλοι μας από κάθε λογής εταιρείες προώθησης προϊόντων και ιδιαίτερα από τις εισπρακτικές εταιρείες τραπεζικών δανείων αποτελούν τα ίδια το προϊόν μιας ακόμη «αγοράς», η οποία τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει ολοένα και περισσότερα κέρδη.

Σύμφωνα με στοιχεία της ICAP, η συνολική αξία της ελληνικής αγοράς παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών - η οποία απαρτίζεται από μικρό σχετικά αριθμό επιχειρήσεων - το 2010 αυξήθηκε κατά 4% σε σχέση με το 2009, με το 60% περίπου της αξίας της να αφορά υπηρεσίες εξερχόμενων κλήσεων το μεγαλύτερο ποσοστό των οποίων σχετίζεται με υπηρεσίες τηλεπωλήσεων. Αντίστοιχα, τα έσοδα από τις υπηρεσίες εισερχόμενων κλήσεων κάλυψαν το υπόλοιπο 40% της αγοράς και αφορούσαν κατά κύριο λόγο υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Ακόμη, το 54% των εσόδων προέρχεται από τον τραπεζικό κλάδο, το 35% από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και το 7% από τον ασφαλιστικό κλάδο. Ακολουθούν με πολύ μικρά ποσοστά ο δημόσιος τομέας (2%) και το λιανικό εμπόριο (1%).

Από τους ομαδοποιημένους ισολογισμούς δέκα αντιπροσωπευτικών επιχειρήσεων του κλάδου παρατηρείται ότι το σύνολο του ενεργητικού τους το 2010 μειώθηκε κατά 1,1% σε σχέση με το 2009, ενώ τα συνολικά ίδια κεφάλαια αυξήθηκαν κατά 7%. Οι συνολικές πωλήσεις των εταιρειών του δείγματος αυξήθηκαν κατά 2,9% και τα μικτά κέρδη κατά 37,7% την ίδια περίοδο, ενώ το συνολικό τελικό αποτέλεσμα ήταν κερδοφόρο και τα δύο έτη, αυξημένο μάλιστα κατά 58,5% το 2010 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η πορεία των κερδών εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και για το 2011.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ