Πολλαπλάσιες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά είναι οι υποθέσεις που κλήθηκε να χειριστεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή στο διάστημα από τον Ιούνη του 2006 μέχρι και το Μάη του 2007. Αυτό προκύπτει από την ετήσια έκθεση για τη συγκεκριμένη περίοδο που παρέδωσε χτες στον υφυπουργό Ανάπτυξης Γ. Βλάχο ο Συνήγορος του Καταναλωτή Γ. Αδαμόπουλος. Από τα στοιχεία της έκθεσης προκύπτει ότι συγκριτικά με την περίοδο Απρίλης 2005 - Μάης 2006, οι καταγγελίες στο Συνήγορο Καταναλωτή ανήλθαν στις 814 (από 101 το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα) καταγράφοντας αύξηση 706%!
Ο όγκος των υποθέσεων των οποίων κλήθηκε να επιληφθεί ο Συνήγορος καταδεικνύει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την όξυνση των προβλημάτων που καθημερινά αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στις συναλλαγές τους, εξαιτίας της πλήρους ασυδοσίας που έχει εξασφαλίσει το καθεστώς της «ελεύθερης αγοράς» στους κάθε λογής κερδοσκόπους. Το μεγαλύτερο αριθμό καταγγελιών συγκέντρωσαν οι υπηρεσίες «μαζικής ωφέλειας» μεταξύ των οποίων πρώην ΔΕΚΟ που ιδιωτικοποιήθηκαν (266), ακολουθούν το λιανικό εμπόριο και οι υπηρεσίες (206) και οι τράπεζες (89).