Επιρρεπής στα... λάθη αποδεικνύεται εσχάτως ο ιδιωτικοποιημένος ΟΤΕ, τα οποία κατά «σύμπτωση» ωφελούν πάντα τον Οργανισμό και ζημιώνουν τους πελάτες. Το νέο κρούσμα «παραδρομής» του ΟΤΕ αφορά... νέα διπλοχρέωση λογαριασμών. Συνδρομητές δηλαδή έλαβαν τον τελευταίο λογαριασμό, ο οποίος περιλάμβανε ως οφειλή και το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού που είχε εξοφληθεί. Επιχειρώντας να διασκεδάσεις τις εντυπώσεις, με ανακοίνωσή του ο ΟΤΕ αναφέρεται ότι «αυτή η εκ παραδρομής χρέωση δεν επιφέρει καμία επιβάρυνση στους πελάτες (σ.σ.: αυτό έλειπε) και ούτε αποτελεί αιτία διακοπής της τηλεφωνικής τους σύνδεσης». Οσο καλοπροαίρετος και καλόπιστος κι αν είναι κανείς, δεν μπορεί παρά να σκεφτεί πώς όταν επαναλαμβάνεται το ίδιο... λάθος (πάντα σε βάρος των συνδρομητών), παύει να είναι λάθος. Αντί της υποκριτικής συγνώμης, οι αρμόδιοι του ΟΤΕ ας φροντίσουν να εξαλείψουν τις διπλοχρεώσεις εκ... παραδρομής στους συνδρομητές, οι οποίοι μ' αυτό τον τρόπο υποχρεώνονται να πιστώνουν τους μετόχους του ΟΤΕ.