Οσοι κόπτονται για το ξεπούλημα της "Ολυμπιακής" στους ιδιώτες, προσποιούνται ότι δεν αντιλαμβάνονται τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στην ασφάλεια των πτήσεων, ακριβώς γιατί ο ιδιώτης ενδιαφέρεται πρώτα και κύρια για την αύξηση των υπερκερδών του. Ακριβώς αυτό επιβεβαιώνει η ανταπόκριση από το Λονδίνο, σύμφωνα με την οποία "αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία χρόνια στη Βρετανία ο αριθμός των αεροπορικών επεισοδίων στη διάρκεια των οποίων η σύγκρουση αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή", όπως ανακοίνωσε η ηγεσία της βρετανικής Πολιτικής Αεροπορίας.
Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ανέφεραν 26 σοβαρά επεισόδια το 1997 σε επιβατικά αεροπλάνα, ενώ το 1992 και το 1993 είχαν σημειωθεί μόνο 13. Απ' αυτά τα 26 επεισόδια, τα πέντε κατατάσσονται στην κατηγορία Α, την κατηγορία του υψηλότερου κινδύνου. Στις περιπτώσεις αυτές υπήρξε πραγματικός κίνδυνος σύγκρουσης. Σύμφωνα με την ηγεσία της Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας, στις υπόλοιπες περιπτώσεις η ασφάλεια των επιβατών δεν ήταν εγγυημένη.
Μπορεί η κυβέρνηση Σημίτη να ζηλεύει την Θάτσερ, όμως οι εργαζόμενοι και ο ελληνικός λαός δε σκοπεύουν να γίνουν θύματα για χάρη των νεοφιλελεύθερων οραμάτων τους.