Παρασκευή 19 Σεπτέμβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ "Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ"
Ρεκόρ παραπόνων για τα μεταφορικά μέσα

Οι μεταφορές και τα κέντρα εστίασης και ψυχαγωγίας φαίνεται ότι δημιούργησαν τα περισσότερα προβλήματα στους τουρίστες το καλοκαίρι που μόλις τελείωσε, ενώ τα λιγότερα παράπονα δημιούργησαν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Αυτό προκύπτει από τον απολογισμό των παραπόνων που καταγράφτηκαν από το πρόγραμμα "νομική βοήθεια στους τουρίστες" της Ενωσης Καταναλωτών "Η Ποιότητα της Ζωής" ("ΕΚΠΟΙΖΩ"). Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η "ΕΚΠΟΙΖΩ" κατά τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες καταγράφτηκαν 512 καταγγελίες, από τις οποίες ποσοστό 38% προήλθε από αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναλυτικότερα, στο σύνολο των καταγγελιών οι 170 (ποσοστό 33%) αφορούν τις κάθε είδους μεταφορές, αεροπλάνα, πλοία, πρακτορεία, ΚΤΕΛ, ταξί. Με 97 κλήσεις (97%) οι τουρίστες παραπονέθηκαν στο ίδιο διάστημα για τα εστιατόρια, τις ταβέρνες και τα νυχτερινά κέντρα. Τα παράπονα αφορούσαν απουσία καταλόγων, υψηλές τιμές, κακή εξυπηρέτηση, καθαριότητα. Ακολουθούν η ηχορύπανση για την οποία έγιναν 61 κλήσεις (12%), η ρύπανση στις παραλίες και οι υψηλές τιμές σε καντίνες χωρίς να δίνουν αποδείξεις αγοράς με 56 κλήσεις (11%), οι δημόσιες υπηρεσίες με 42 κλήσεις (ποσοστό 8% των παραπόνων), τα ενοικιαζόμενα δωμάτια με 36 κλήσεις (7%) και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία για τα οποία έγιναν 25 κλήσεις και αφορούν ποσοστό 5% των παραπόνων. Τέλος, άλλα 25 παράπονα καταγράφτηκαν για διάφορα άλλα θέματα, όπως για απώλειες ή κλοπές, κακή σήμανση των δρόμων και των λιμένων, προβλήματα στην αγορά προϊόντων κλπ.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ