Δυο βδομάδες μετά την επεισοδιακή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αθήνας, όπου η πλειοψηφία αποφάσισε την επέκταση του συστήματος ηλεκτρονικής ελεγχόμενης στάθμευσης, η δημοτική αρχή επαναφέρει προς συζήτηση, στο Δημοτικό Συμβούλιο, το θέμα. Με το πρόσχημα, μάλιστα, του διαλόγου εφ' όλης της ύλης, θα επιδιώξει να πάρει όμοια με την προηγούμενη απόφαση, ενώ θα προσπαθήσει να πείσει πως η ανάθεση και η εφαρμογή του μέτρου της πληρωμένης στάθμευσης έγιναν νόμιμα και πως οι κάτοικοι δηλώνουν ευχαριστημένοι.
Ο ίδιος, άλλωστε, ο δήμαρχος Δημ. Αβραμόπουλος, σε δημόσιες εμφανίσεις του, ισχυρίζεται πως οι κάτοικοι είναι ικανοποιημένοι από την εφαρμογή του μέτρου και γι' αυτό το λόγο η δημοτική αρχή προσανατολίζεται στην παράταση του μέτρου γενικά, μέχρι και τη 1 π.μ. Αυτό, παράλληλα με τον ισχυρισμό πως η εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, θα υποστηρίξει και στο επικείμενο συνέδριο της Κεντρικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΕΔΚΕ), της οποίας "τυγχάνει" πρόεδρος. Εκεί, θα αξιοποιήσει και το πρόσφορο, γι' αυτόν και τη φορομπηχτική πολιτική που ακολουθεί, έδαφος, προωθώντας το μέτρο της "ελεγχόμενης" στάθμευσης ως κεντρική επιλογή, πανελλήνιας κλίμακας.
Στο μεταξύ, φορείς, κάτοικοι και εργαζόμενοι της περιοχής Κολωνακίου και Λυκαβηττού πραγματοποιούν σήμερα, στις 6 μμ., στην πλατεία Κολωνακίου, συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στο χαράτσι της ελεγχόμενης στάθμευσης. Με ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζουν το μέτρο καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα, ενώ -όπως σημειώνουν - τίθεται και ζήτημα συνταγματικότητας του μέτρου, καθώς εκκρεμούν προσφυγές στη δικαιοσύνη κατά του Δήμου Αθήνας. Σ' ό,τι αφορά την περιοχή τους, όπου και πρωτοεφαρμόστηκε το μέτρο, οι κάτοικοι Κολωνακίου και Λυκαβηττού τονίζουν ότι οι προσφερόμενες θέσεις είναι 900, ενώ ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι περίπου 3.000.