Παράλληλα, μεθοδεύεται η παράδοση της ακίνητης περιουσίας των ΗΣΑΠ στη ληστρική εκμετάλλευση των ιδιωτών, με πρόσχημα την «αξιοποίησή» της
Επιταχύνονται οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις για την παράδοση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου (ΤΤ) στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Χτες ο πρόεδρος του ΤΤ Π. Τσουπίδης, ανακοίνωσε πως στο προσεχές διάστημα θα επιλεγεί ο «σύμβουλος» ιδιωτικοποίησης. Επίσης, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Μ. Λιάπη, η κυβέρνηση, ετοιμάζεται να παραδώσει στη ληστρική εκμετάλλευση του ιδιωτικού κεφαλαίου και την ακίνητη περιουσία των ΗΣΑΠ, με πρόσχημα την «αξιοποίησή» της!
Σύμφωνα με τον Π. Τσουπίδη:
Η διοίκηση του Ιδρύματος στο πλαίσιο χτεσινής συνέντευξης Τύπου έκανε λόγο για την προγραμματιζόμενη διάθεση ενός νέου στεγαστικού δανείου με διάρκεια 40 ετών και «χαμηλό» κυμαινόμενο επιτόκιο 3,5% για ποσά μεγαλύτερα από 200.000 ευρώ και 3,75%-4% για μικρότερα ποσά.
Επίσης, στα πλαίσια του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων - αποκρατικοποιήσεων και της επιβολής «λιγότερου κράτους», ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Μ. Λιάπης, προανήγγειλε χτες την πρόθεση της κυβέρνησης να εκχωρήσει την εκμετάλλευση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας των ΗΣΑΠ σε ιδιώτες. Κατά τη διάρκεια επίσκεψης στις εγκαταστάσεις των ΗΣΑΠ στον Πειραιά ο υπουργός εκτός από τις εξαγγελίες για την ανακατασκευή των σιδηροδρομικών γραμμών και εγκαταστάσεων, την αναβάθμιση του εργοστασίου και την εγκατάσταση κλιματισμού σε όλους τους συρμούς του «ηλεκτρικού σιδηροδρόμου»... ξεφούρνισε και την «αξιοποίηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας - και ιδιαίτερα στον Πειραιά και το Φάληρο - επ' ωφελεία του Οργανισμού»!
Αν και ο Μ. Λιάπης δε διευκρίνισε πώς αντιλαμβάνεται την «αξιοποίηση», προφανώς όμως - όπως η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έτσι και η σημερινή της ΝΔ - με τον όρο «αξιοποίηση», εννοεί την εκχώρηση «ακίνητων φιλέτων» του Δημοσίου σε ιδιώτες, οι οποίοι θα αναλάβουν τη χρόνια εκμετάλλευσή τους. Αλλωστε, αυτό έχει ήδη εξαγγελθεί για την «αμύθητη» ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ.