Σάββατο 8 Γενάρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Υπουργικά «θα» για την ... επόμενη δεκαετία!

Οι υποσχέσεις του υπουργού Μεταφορών δε λύνουν το μεγάλο πρόβλημα της Αττικής
Οι υποσχέσεις του υπουργού Μεταφορών δε λύνουν το μεγάλο πρόβλημα της Αττικής
Με πέντε αόριστα και άνευ ουσιαστικής σημασίας «θα», ευελπιστεί ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Μ. Λιάπης ότι θα αλλάξει την αντίληψη για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, αλλά για την επόμενη δεκαετία!

Αυτή είναι η ουσία των χτεσινών δηλώσεων που έκανε ο υπουργός κατά την επίσκεψή του στο κεντρικό αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ, στην περιοχή του Ρέντη. Ο Μ. Λιάπης έκρινε θετικό τον συγκοινωνιακό απολογισμό, υποστηρίζοντας, μάλιστα, ότι τα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί (ενιαίο εισιτήριο, 15 νέες λεωφορειακές γραμμές, συστηματική αστυνόμευση λεωφορειολωρίδων κ.ά.) «άλλαξαν τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών».

Βέβαια, το επιβατικό κοινό γνωρίζει πολύ καλά, αν και κατά πόσο άλλαξαν αυτά τα ημίμετρα τη συγκοινωνιακή του εξυπηρέτηση. Και κατά πόσο... ωφελήθηκε από την καθιέρωση του ενιαίου εισιτηρίου 1 ευρώ, που ισχύει για όλα τα συγκοινωνιακά μέσα, αλλά μόνο για 1,5 ώρα. Χρόνος, που δεν επαρκεί για περισσότερες από δύο μετακινήσεις. Για το λόγο αυτό άλλωστε - και ύστερα από τις έντονες διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού - ο ΟΑΣΑ υποχρεώθηκε να ανακοινώσει ότι σε περίπτωση που εκπνέει η προθεσμία της 1,5 ώρας και ο επιβάτης δεν έχει φτάσει στον προορισμό του, μπορεί να ακυρώνει για δεύτερη φορά το εισιτήριο ώστε να ισχύει για λίγα λεπτά ακόμα μέχρι να αποβιβαστεί από το συγκοινωνιακό μέσο!

Μιλώντας προς τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΑ, ο Μ. Λιάπης ανήγγειλε και τα πέντε ασαφέστατα «θα» του 2005, με τα οποία «θα αλλάξει η αντίληψη περί αστικών συγκοινωνιών για την επόμενη 10ετία». Ιδού, πώς θα επιτευχθεί αυτό:

  • Θα ανατεθούν και θα αρχίσουν να υλοποιούνται μια σειρά μελέτες όπως η Γενική Μελέτη Μεταφορών Αττικής και η μελέτη για την επέκταση του τραμ από το ΣΕΦ στο κέντρο του Πειραιά.
  • Θα ανασχεδιαστεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση πολλών δήμων.
  • Θα απομακρυνθούν μερικώς οι αφετηρίες από την Ακαδημία.
  • Θα γίνει ενιαία και απλούστερη η τιμολογιακή πολιτική.
  • Θα είναι έτοιμο σε δύο μήνες το νομοσχέδιο για τη σύσταση του νέου ενιαίου φορέα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.

Τέλος, ο Μ. Λιάπης ανακοίνωσε ότι την επόμενη βδομάδα θα οριστικοποιηθεί και η απόφαση για τους περιορισμούς στο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Η τεχνολογία στην υπηρεσία της μεγαλύτερης κερδοφορίας (2019-08-24 00:00:00.0)
Παράσταση διαμαρτυρίας στη Διοίκηση του ΟΑΣΑ (2011-08-06 00:00:00.0)
Ετοιμάζουν πανάκριβες συγκοινωνίες (2010-12-10 00:00:00.0)
Από μεθαύριο το ενιαίο εισιτήριο - κοροϊδία (2004-12-11 00:00:00.0)
Χαράτσι, αστυνόμευση και πρόστιμα! (2004-11-02 00:00:00.0)
Χαράτσι στα εισιτήρια από το νέο έτος (1999-11-25 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ