Οι υποσχέσεις του υπουργού Μεταφορών δε λύνουν το μεγάλο πρόβλημα της Αττικής |
Αυτή είναι η ουσία των χτεσινών δηλώσεων που έκανε ο υπουργός κατά την επίσκεψή του στο κεντρικό αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ, στην περιοχή του Ρέντη. Ο Μ. Λιάπης έκρινε θετικό τον συγκοινωνιακό απολογισμό, υποστηρίζοντας, μάλιστα, ότι τα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί (ενιαίο εισιτήριο, 15 νέες λεωφορειακές γραμμές, συστηματική αστυνόμευση λεωφορειολωρίδων κ.ά.) «άλλαξαν τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών».
Βέβαια, το επιβατικό κοινό γνωρίζει πολύ καλά, αν και κατά πόσο άλλαξαν αυτά τα ημίμετρα τη συγκοινωνιακή του εξυπηρέτηση. Και κατά πόσο... ωφελήθηκε από την καθιέρωση του ενιαίου εισιτηρίου 1 ευρώ, που ισχύει για όλα τα συγκοινωνιακά μέσα, αλλά μόνο για 1,5 ώρα. Χρόνος, που δεν επαρκεί για περισσότερες από δύο μετακινήσεις. Για το λόγο αυτό άλλωστε - και ύστερα από τις έντονες διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού - ο ΟΑΣΑ υποχρεώθηκε να ανακοινώσει ότι σε περίπτωση που εκπνέει η προθεσμία της 1,5 ώρας και ο επιβάτης δεν έχει φτάσει στον προορισμό του, μπορεί να ακυρώνει για δεύτερη φορά το εισιτήριο ώστε να ισχύει για λίγα λεπτά ακόμα μέχρι να αποβιβαστεί από το συγκοινωνιακό μέσο!
Μιλώντας προς τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΑ, ο Μ. Λιάπης ανήγγειλε και τα πέντε ασαφέστατα «θα» του 2005, με τα οποία «θα αλλάξει η αντίληψη περί αστικών συγκοινωνιών για την επόμενη 10ετία». Ιδού, πώς θα επιτευχθεί αυτό:
Τέλος, ο Μ. Λιάπης ανακοίνωσε ότι την επόμενη βδομάδα θα οριστικοποιηθεί και η απόφαση για τους περιορισμούς στο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων.