Παρασκευή 10 Δεκέμβρη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Ετοιμάζουν πανάκριβες συγκοινωνίες

Θέμα ημερών είναι πλέον η δημοσιοποίηση και επίσημα του κυβερνητικού νομοσχεδίου για την «αναδιάρθρωση» των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας - Πειραιά, με δεδομένη την κατακόρυφη αύξηση των τιμών στα εισιτήρια - σύμφωνα με τα όσα έχουν μέχρι στιγμής διαρρεύσει σε πρώτη φάση η αύξηση θα κυμανθεί από 30 έως 50 λεπτά - στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, αλλά και περιορισμό των ατελειών και κατηγοριών που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο.

Παράλληλα, με όλα τα παραπάνω, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Επικοινωνιών, ετοιμάζεται να «πετσοκόψει» μισθούς και εργασιακά δικαιώματα που προβλέπονται από τις ισχύουσες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, διαμορφώνοντας εργασιακό καθεστώς «γαλέρας» για τους σημερινούς υπαλλήλους. Η κυβέρνηση έχει «δεσμευτεί» ότι δε θα υπάρξουν απολύσεις, ωστόσο μέσω των συνταξιοδοτήσεων και των μετατάξεων σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου και στους ΟΤΑ, θα επέλθει μεγάλη μείωση προσωπικού, με ανάλογες αρνητικές συνέπειες στα ωράρια εργασίας, στις ημέρες ανάπαυσης.

Η εντατικοποίηση των ρυθμών δουλειάς για οδηγούς, τεχνικούς και διοικητικό προσωπικό, με σκοπό λιγότεροι εργαζόμενοι να παράγουν περισσότερο έργο, θα διαπνέει το σύνολο της κυβερνητικής πρότασης, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατικού κοινού, αλλά και γενικότερα για την οδική ασφάλεια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τέλος, βέβαιη θα πρέπει να θεωρείται η πρόθεση της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, να «μπάσει» τους ιδιώτες στο δημόσιο αστικό συγκοινωνιακό έργο, είτε απ' το παράθυρο, είτε απ' την... ορθάνοιχτη πόρτα. Αλλωστε, η σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση του προαστιακού σιδηροδρόμου - που βρίσκεται ήδη σήμερα υπό την οικονομική επίβλεψη του ΟΑΣΑ - σηματοδοτεί ακριβώς αυτό.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ