Τετάρτη 1 Δεκέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ
Καρμανιόλα ο δρόμος Πάτρας - Πύργου

Ενα από τα πλέον επικίνδυνα οδικά δίκτυα, αντίστοιχο με αυτά του Μαλιακού και των Τεμπών

Τις απαραίτητες βελτιώσεις και τον άμεσο προγραμματισμό υλοποίησης των έργων που προέβλεπαν οι αρχικές μελέτες στον οδικό άξονα Πατρών - Πύργου, ζητά ο βουλευτής του ΚΚΕ Παναγιώτης Κοσιώνης, με Επίκαιρη Ερώτηση προς τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ. Στο συγκεκριμένο οδικό άξονα, σημειώνονται κάθε χρόνο δεκάδες θανατηφόρα τροχαία. Ενώ 10 από τα 570 χιλιόμετρα οδικού δικτύου της χώρας που η Τροχαία περιγράφει ως υψηλής επικινδυνότητας για τροχαία ατυχήματα, βρίσκονται στο συγκεκριμένο τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου. Πρόκειται για ένα θέμα, που το ΚΚΕ θέτει για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες.

«Κάθε χρόνο δεκάδες θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα γίνονται σε έναν οδικό άξονα που δεν ξεπερνά τα εκατό χιλιόμετρα. Η συχνότητα και το μέγεθος των τροχαίων έχει καταστήσει τη νέα εθνική οδό Πατρών - Πύργου ένα από τα πλέον επικίνδυνα οδικά δίκτυα, αντίστοιχο με αυτά του Μαλιακού και των Τεμπών», επισημαίνει ο βουλευτής.

Τις ευθύνες των κυβερνήσεων της ΝΔ, αλλά και του ΠΑΣΟΚ επιβεβαιώνει και αποκαλύπτει η επικαιρότητα, με πιο πρόσφατο τον τραγικό θάνατο των επτά μαθητών στο «πέταλο του Μαλιακού». Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δει τη δημοσιότητα, κάθε χρόνο έχουμε από τροχαία ατυχήματα 28.216 θύματα και 1.880 νεκρούς. Ενώ ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων έχει επισημάνει ότι πρώτη αιτία ατυχημάτων είναι η κατάσταση των δρόμων.

Ο βουλευτής του ΚΚΕ υπογραμμίζει ακόμα πως από τη μέρα που το συγκεκριμένο έργο παραδόθηκε στην κυκλοφορία δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες παρεμβάσεις βελτίωσης, όπως και ότι κανένα από τα έργα τα οποία προβλέπονταν στην αρχική μελέτη, όπως ανισόπεδοι κόμβοι, παράπλευρες οδοί κλπ., δεν έχει γίνει. Κι αυτό παρά το ότι «ο οδικός άξονας είναι ταχείας κυκλοφορίας και διέρχεται από κατοικημένες περιοχές, κυκλοφορούν δε σ' αυτόν αγροτικά μηχανήματα, πεζοί, ακόμα και ζώα από τις κτηνοτροφικές μονάδες». Χαρακτηριστικός μάλιστα είναι, όπως αναφέρεται, ο πρόσφατος θάνατος του προέδρου της Ενωσης Γεωργικών Συνεταιρισμών Πύργου - Ολυμπίας, Γιώργου Μπαντούνα, του οποίου το όχημα συγκρούστηκε με ελεύθερα άλογα.

Ο βουλευτής του ΚΚΕ ρωτάει τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, «τι μέτρα σκοπεύει να πάρει η κυβέρνηση άμεσα και αν θα προγραμματιστούν τα έργα που προέβλεπε η αρχική μελέτη, ώστε η νέα εθνική οδός Πατρών - Πύργου να πάψει να αποτελεί οδικό άξονα τροχαίων ατυχημάτων».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Παρέμβαση για επικίνδυνο εθνικό οδικό δίκτυο (2014-03-13 00:00:00.0)
Οι «εθνικές» των ατυχημάτων (2013-05-11 00:00:00.0)
Πολιτική - καρμανιόλα κοστίζει ζωές (2007-11-25 00:00:00.0)
Το 'να χέρι νίβει τ' άλλο (2006-12-20 00:00:00.0)
Οι «εθνικές» των ατυχημάτων... (2006-03-24 00:00:00.0)
Δρόμοι - καρμανιόλα χωρίς προδιαγραφές (2006-03-09 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ