Νέος γύρος συγχωνεύσεων βρίσκεται σε εξέλιξη σε σχολεία της Αττικής. Ο μηχανισμός ενεργοποιήθηκε αυτόματα μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας «myschool», μετά από κάποιες μετεγραφές μαθητών. Δηλαδή, εκεί που στην αρχή της χρονιάς λειτουργούσαν δυο τμήματα στην ίδια τάξη, η μετακίνηση κάποιων παιδιών σε άλλα σχολεία μείωσε το άθροισμα των μαθητών σε λιγότερα από 25, με αποτέλεσμα το υπουργείο να απαιτήσει ακαριαία τη συγχώνευση των τμημάτων σε ένα. Οι ψηφιακοί «κόφτες» λειτουργούν στην εντέλεια, με συνέπεια το στοίβαγμα των μαθητών, την απώλεια θέσεων εργασίας για εκπαιδευτικούς, την έκτακτη μετακίνησή τους κ.ά. Αλλά και στο δημόσιο σύστημα Υγείας, οι τεράστιες ουρές είναι καθημερινό φαινόμενο, στέλνοντας στον «κουβά» το πολυδιαφημισμένο «ηλεκτρονικό βραχιολάκι», που κατά τα άλλα θα έβαζε τέλος στις αναμονές. Ενδεικτικά, το περασμένο Σάββατο στην εφημερία του «Ευαγγελισμού», ασθενείς περίμεναν στα Επείγοντα μέχρι την επόμενη μέρα (έως και 30 ώρες δηλαδή) για μια αξονική τομογραφία! Ολα αυτά - και πολλά άλλα - καταρρίπτουν τον μύθο ότι ο «ψηφιακός εκσυγχρονισμός» του κράτους γίνεται «για το καλό του λαού». Οπως επιβεβαιώνεται καθημερινά, είτε «ψηφιακό», είτε «επιτελικό», ή οτιδήποτε άλλο, το κράτος υπηρετεί σταθερά την πολιτική του κόστους - οφέλους σε βάρος των λαϊκών αναγκών, την ένταση της εκμετάλλευσης και της καταστολής για τον λαό, τη θωράκιση της κερδοφορίας και της εξουσίας του κεφαλαίου.