Αμέσως μετά στη σκηνή ανέβηκε η Ελεωνόρα Ζουγανέλη.
Και το Σάββατο παρουσιάστηκε αφιέρωμα στα 100 χρόνια από τη γέννηση του Γιώργου Ζαμπέτα, σε επιμέλεια - ενορχήστρωση του Μανόλη Ανδρουλιδάκη. Επί σκηνής βρέθηκαν οι Παντελής Θαλασσινός, Βιολέτα Ικαρη, Μανώλης Μητσιάς, Γιώτα Νέγκα. Μια αναδρομή σε γνωστά αγαπημένα τραγούδια του Γιώργου Ζαμπέτα, ενός μεγάλου ερμηνευτή και συνθέτη, που χιλιοτραγουδήθηκαν και συνεχίζουν να μας συντροφεύουν στις χαρές και τις λύπες, δεκαετίες τώρα. Ολοι μαζί στο κλείσιμο της βραδιάς τραγούδησαν «Ο πιο καλός ο μαθητής» και «Σήκω χόρεψε συρτάκι», ξεσηκώνοντας και χορευτικά το κοινό.
Με το μουσικό αφιέρωμα από το συγκρότημα της Οργάνωσης Περιοχής Κεντρικής Μακεδονίας της ΚΝΕ άνοιξε το Σάββατο η αυλαία. «Μικρόκοσμος», «Ρόδι», «Οδηγητής» και άλλα αγωνιστικά τραγούδια έστρωσαν το έδαφος για την έναρξη της μεγάλης πολιτικής συγκέντρωσης, όπου μίλησε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.
Σε όλα τα Στέκια εξελίχθηκαν πλούσιες δραστηριότητες, που αγκαλιάστηκαν από τους επισκέπτες.
Στο Στέκι Πολιτισμού, το Σάββατο παρουσιάστηκε το θεατρικό δρώμενο της καλλιτεχνικής ομάδας «Fireart» με τίτλο «Μέσα σ' ανήσυχους ύπνους», ένα δρώμενο βασισμένο σε μαρτυρίες και λογοτεχνικά κείμενα. Παρουσιάστηκαν δύο διαφορετικές ιστορίες, που αποδόθηκαν με διαλόγους μεταξύ νεκρών και ζωντανών. Οι νεκροί δεν θέλουν να ταφούν, γιατί πέθαναν άδικα. Οι ζωντανοί τους συναντούν, προσπαθούν να κατανοήσουν, να μάθουν τις αιτίες που οδήγησαν στον χαμό τους. Και τελικά αναδεικνύεται ένα δυνατό μήνυμα ελπίδας. Γιατί ακόμα κι αν κάποιοι χάθηκαν, η ζωή συνεχίζεται, ο αγώνας συνεχίζεται για έναν κόσμο χωρίς πολέμους, φτώχεια, προσφυγιά και εκμετάλλευση.
Ξεχώρισε με την παρουσία της, προσφέροντας δυνατές συγκινήσεις την Παρασκευή και το Σάββατο, η ομάδα του «κόκκινου Αερόστατου». Την Παρασκευή στη Μαθητική Σκηνή, όπου τη βραδιά έκλεισαν οι «Κοινοί Θνητοί» σε μια σκηνή που «από τα πριν» ήταν ήδη γεμάτη με κόσμο, δημιουργήθηκε ακόμα ένα πολύ όμορφο στιγμιότυπο όταν το συγκρότημα ανέβασε πάνω στη σκηνή τους μικρούς φίλους του «κόκκινου Αερόστατου», για να τραγουδήσουν παρέα το «Είμαι απ' τα παιδιά». Στη συνέχεια οι μικροί φίλοι του «κόκκινου Αερόστατου» παρέμειναν στη σκηνή τραγουδώντας οι ίδιοι το τραγούδι που «σκάρωσαν» - με τον ρυθμό από το κομμάτι «Αυγό» των «ΚΘ» - στην πρόσφατη Αντιιμπεριαλιστική Κατασκήνωση της ΚΝΕ στην Πάτρα, αποσπώντας θερμό χειροκρότημα.
Την Παρασκευή στη Λαϊκή Σκηνή το πρόγραμμα ξεκίνησε με το αφιέρωμα από την Ελσα Μουρατίδου με τίτλο «Τη νύχτα που φύσαγε ο Βαρδάρης», ένα μουσικό ταξίδι σε συνθέτες που κατάγονται από τη Θεσσαλονίκη ή και που απλά αγάπησαν πολύ την πόλη. Συνεχίστηκε με τον Βασίλη Πρατσινάκη και τους μουσικούς του, σε ένα όμορφο αφιέρωμα στη μελοποιημένη ποίηση, και ολοκληρώθηκε με λαϊκό τραγούδι και συναυλία από τον Γιώργο Μαργαρίτη και την Χριστιάνα Γαλιάτσου.
Στη Μαθητική Σκηνή το πρόγραμμα άνοιξαν οι Rast Maqam, σε πρωτότυπες διασκευές από γνωστά έντεχνα τραγούδια αγαπημένων καλλιτεχνών, και συνέχισαν οι «Μάτσα Μούτσα» βάζοντας την ξεχωριστή τους πινελιά, με τα δικά τους τραγούδια σε ροκ ήχους. Στιγμές άφθονου γέλιου σε μικρούς και μεγάλους χάρισε η παράσταση stand-up comedy με τον Κώστα Μαλιάτση - Σάλας, με το ιδιαίτερο στιλ και χιούμορ του. Σε συνεχή επαφή με το κοινό, με αστεία βγαλμένα μέσα από την καθημερινότητα, ήταν για άλλη μια φορά αστείρευτη πηγή γέλιου και «πειραγμάτων».
Τη δεύτερη μέρα των εκδηλώσεων έκλεισαν οι «Κοινοί Θνητοί», με όλη τη Μαθητική Σκηνή να γίνεται ένα στους στίχους του κομματιού «Του κόσμου οι λαοί»!
Το Σάββατο στη Λαϊκή Σκηνή το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον Αλέξανδρο Ζώρα και τα Χάλκινα της Γουμένισσας, ενώ το γλέντι συνεχίστηκε μέχρι αργά με τα «Μπρατίμια».
Στη Σκηνή Φοιτητών και Νέων Εργαζομένων το πρόγραμμα άνοιξε με τους Bourbon Street Dixieland Band, σε τζαζ ήχους, και συνεχίστηκε με τα «Κίτρινα Ποδήλατα», σε ένα live με σημείο αναφοράς τα 25 χρόνια του συγκροτήματος. Κάθε τραγούδι και ένα κοινωνικό μήνυμα: «Τι είναι κράτος», «Αντίστροφη μέτρηση» και πολλά ακόμα αναδεικνύουν τον χαρακτήρα του αστικού κράτους και τη σαπίλα του συστήματος της εκμετάλλευσης.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με συναυλία από την Νεφέλη Φασούλη. Η ερμηνεύτρια σημείωσε πως «το Φεστιβάλ δίνει στους καλλιτέχνες τη δυνατότητα να εκφραστούν ελεύθερα» και φώναξε μαζί με το κοινό «Λευτεριά στη Παλαιστίνη!», σχολιάζοντας ότι «η Θεσσαλονίκη έχει την πιο ζεστή καρδιά»!
Ανεπανάληπτη ήταν η συμμετοχή του κόσμου στη Μαθητική Σκηνή, με τον Αλέξανδρο Τσουβέλα να μοιράζει απλόχερα γέλιο με το πρόγραμμά του, σε ένα stand-up πρόγραμμα - εγγύηση γέλιου. Αστεία από τους κωμικούς χαρακτήρες που ο ίδιος δημιούργησε, και πειράγματα σε ανοιχτή επικοινωνία με το κοινό, δημιούργησαν το αδιαχώρητο.
Σειρά είχε το hip hop live, που κράτησε μέχρι αργά. Στη σκηνή αρχικά ανέβηκε ο Lap, που αφιέρωσε την «Ηλέκτρα» στις γυναίκες αγωνίστριες, τη σκυτάλη πήρε ο Raibo, αφιερώνοντας τραγούδια του στους μαθητικούς αγώνες, και στη συνέχεια οι Urban Pulse ενέπνευσαν το κοινό με τον «Ελεύθερο Κόσμο» τους, κόντρα στο «Cannibal Show» της εποχής μας.
Το live έκλεισε με τον «Ζωγράφο», τον Tiny Jackal και τον Lefkay στα decks, με ρίμες και συνεχείς αναφορές στον Killah P, τον Παύλο Φύσσα, που δολοφονήθηκε από τους ναζί εγκληματίες της Χρυσής Αυγής πριν 12 χρόνια.
Γεμάτο από το μεράκι και την αγάπη των μουσικών και θεματικών παραγωγών του, το περίπτερο του «904 Αριστερά στα FM» για τρεις μέρες εξέπεμπε ζωντανά το πρόγραμμά του από τον χώρο του Φεστιβάλ, με συνομιλίες με καλλιτέχνες και ακροατές, με προβληματισμούς γύρω από την Τέχνη και τον αγώνα.
Με τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς να διαδέχονται ο ένας τον άλλον, βάζοντας τη δική τους ξεχωριστή πινελιά, λίγο πριν βγει το νέο πρόγραμμα του «904» επιβεβαιώθηκε ότι είναι «το ραδιόφωνο που θες να ακούς».
Η ζωντανή μετάδοση ξεκίνησε με την Παλαιστίνια πρόσφυγα και ακροάτρια του «904» Λεϊλά, που βρέθηκε στο περίπτερο του σταθμού έχοντας μαζί της μια σημαία από την Παλαιστίνη, που τοποθετήθηκε δίπλα από το κόκκινο «on air» του σταθμού. Το περίπτερο πλαισιώθηκε με την εικαστική έκθεση της καλλιτεχνικής ομάδας «Fireart», «O Tempora, O Mores», και το στέκι της πολιτιστικής ομάδας «Black Stars», πολιτιστικές «κυψέλες» της πόλης, παραγωγοί των οποίων πλαισιώνουν και το ραδιοφωνικό πρόγραμμα του «904».