Διευρύνεται το πάτημα των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Ελλάδα, με τη θέληση άλλωστε των αστικών πολιτικών κομμάτων και μορφωμάτων που στρώνουν συνεχώς έδαφος για διμερείς μπίζνες με το κράτος - δολοφόνο.
Στο πλαίσιο αυτό, χθες ανακοινώθηκε ότι ο ισραηλινός όμιλος SK Group έχει πλέον το 100% της ιδιοκτησίας της ΕΛΒΟ.
Θυμίζουμε πως στην Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (αρχικά Steyr Hellas) παρήχθησαν τα τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού «Λεωνίδας», στρατιωτικά φορτηγά Steyr, τζιπ Mercedes-Benz G-Class που παραμένουν σε χρήση από τον Ελληνικό Στρατό, αστικά λεωφορεία και πολλά ακόμη ειδικά οχήματα για την πολιτική προστασία και τις δημόσιες υπηρεσίες, ενώ αργότερα έγινε εκεί η συναρμολόγηση και δοκιμή 170 αρμάτων Leopard 2A6HEL για τον Ελληνικό Στρατό. Επιπλέον, η πιστοποιημένη γραμμή παραγωγής και συναρμολόγησης του άρματος θεωρείται στρατηγικής σημασίας, δεδομένου του εκτεταμένου στόλου της Ελλάδας.
Μετά από μια πορεία απαξίωσης διαχρονικά απ' όλες τις κυβερνήσεις, με τη «σφραγίδα» και της ΕΕ, είχε μπει σε καθεστώς εκκαθάρισης από το 2014, το οποίο ολοκληρώθηκε το 2020. Στη συνέχεια εξαγοράστηκε από ένα «συνεργατικό σχήμα» των ισραηλινών SK Group και Plasan και τον Ελληνα επιχειρηματία Αρ. Γλύνη, με τίμημα 3 εκατ. ευρώ και σήμερα η ισραηλινή εταιρεία πήρε τις συμμετοχές των άλλων εταίρων.
Σημειωτέον, η ΕΛΒΟ είναι η πρώτη επιχειρησιακή βάση του Ομίλου SK στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας την ως προγεφύρωμα και για παραπέρα διείσδυση στις ευρωενωσιακές αγορές που αναδεικνύονται σε Ελντοράντο για τα μονοπώλια του πολέμου όσο διογκώνονται οι «αμυντικές» δαπάνες των ευρωπαϊκών κρατών με πάνω από 800 δισ. συνολικά.