Eurokinissi |
Επισήμως, στόχος της έρευνας (θα επαναλαμβάνεται ανά εξάμηνο), είναι «η συλλογή πολύτιμης πρωτογενούς πληροφορίας σχετικά με την αντίληψη των πολιτών για τις παρεχόμενες από το Δημόσιο υπηρεσίες, τόσο του κεντρικού κράτους όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».
Στην έρευνα αξιολογήθηκαν 4 κατηγορίες υπηρεσιών και συγκεκριμένα: Υπηρεσίες του Κεντρικού Κράτους (ΑΑΔΕ, e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, Κτηματολόγιο, Αστική Συγκοινωνία, Υπηρεσίες αδειών διαμονής αλλοδαπών). Ψηφιακές Υπηρεσίες Κεντρικού Κράτους (Ψηφιακές υπηρεσίες ΑΑΔΕ, MyHealth, Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, Ψηφιακές Υπηρεσίες Κτηματολογίου). Ψηφιακές Υπηρεσίες Gov.gr. Υπηρεσίες Αυτοδιοίκησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην έρευνα δεν υπάρχει καμία αναφορά για την άθλια κατάσταση που επικρατεί σε νοσοκομεία, σχολεία, υπηρεσίες καθαριότητας, δασαρχεία κ.λπ. με την μεγάλη έλλειψη σε προσωπικό και τα προβλήματα σε υποδομές.
Στην ίδια εκδήλωση, η υφυπουργός Εσωτερικών, Βιβή Χαραλαμπογιάννη, παρουσίασε τα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων για το 2024. Από τα αποτελέσματα της αξιολόγησης για το 2024, στην οποία μετείχαν συνολικά 172.474 υπάλληλοι, προέκυψε ότι τέθηκαν 186.836 στόχοι, ενώ αναδείχθηκαν 15.615 υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και 2.102 υπάλληλοι χαμηλής απόδοσης αντίστοιχα. Επιπλέον, για την περαιτέρω ενίσχυση των δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 154.251 εκπαιδεύσεις από το ΕΚΔΔΑ, ενώ 22.535 δημόσιοι υπάλληλοι έχουν αποκτήσει ψηφιακές δεξιότητες μέσα από τη σύμπραξη του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
Στην αξιολόγηση των υπηρεσιών από τους πολίτες, που διεξήχθη ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Αξιολόγησης Δημόσιας Διοίκησης από τις 6 έως τις 31 Μαΐου, για πρώτη φορά στην ιστορία της Δημόσιας Διοίκησης, συμμετείχαν εθελοντικά σχεδόν 65.000 ενήλικες Ελληνες πολίτες ή μόνιμοι κάτοικοι της χώρας.