Οι θέσεις της ΑΣΓΜΕ σχετικά με το νομοσχέδιο για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό
«Το παρόν σχέδιο νόμου δεν απαντά ουσιαστικά σε καμία από τις αγωνίες και τις ανησυχίες γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών οι οποίες εκφράζονται καθημερινά με την έξαρση του φαινομένου», σημειώνει η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας σχετικά με το νομοσχέδιο για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, και προβάλλει μια σειρά διεκδικήσεις των οργανώσεων των γονέων.
Οπως σημειώνει η ΑΣΓΜΕ για το νομοσχέδιο, «με ασαφείς ορισμούς για τον σχολικό εκφοβισμό και τη βία, προσπαθεί να "παντρέψει" διαφορετικές έννοιες και φαινόμενα, αφήνοντας "ανοιχτά παράθυρα" για εμπλοκή ΜΚΟ και κατασταλτικών μηχανισμών όλο και πιο έντονα στη σχολική ζωή».
Και προσθέτει: «Το ίδιο το σχολείο ως περιεχόμενο έχει διαδοχικά διαμορφωθεί από όλες τις κυβερνήσεις ως χώρος όπου ο μαθητής βιώνει καθημερινά ό,τι του θέτει εμπόδια στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του. Μαθήματα Καλλιτεχνικής και Αισθητικής Αγωγής μένουν εκτός σχολικού προγράμματος, η Φυσική Αγωγή υποβαθμίζεται, η Θεατρική Αγωγή σταμάτα στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Η ολοκληρωμένη μόρφωση αντικαθίσταται σταδιακά από τις αποσπασματικές γνώσεις και την απόκτηση δεξιοτήτων. Ενα σχολείο που "εκπαιδεύει" στον ανταγωνισμό και διαχωρίζει τους μαθητές μόνο ευχάριστο δεν είναι σήμερα για τους μαθητές».
Καταλήγοντας η ΑΣΓΜΕ τονίζει πως οι οργανώσεις των γονέων διεκδικούν: