Πέμπτη 11 Φλεβάρη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΜΝΗΝΑΚΑ
Αξιοποιείτε την πανδημία για την καταστολή και όχι για αίθουσες, εργαστήρια και προσωπικό

«Οι εικόνες τρόμου» για τους φοιτητές των πανεπιστημίων είναι όταν πρέπει να βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πληρώσουν τα κενά τής κάθε χρόνο όλο και λιγότερης χρηματοδότησης των πανεπιστημίων, επισήμανε η Μαρία Κομνηνάκα.

«Τρέχετε - τόνισε - να αξιοποιήσετε την πανδημία όχι για να υλοποιήσετε τα λογικά αιτήματα όλης της πανεπιστημιακής κοινότητας» για αίθουσες, εργαστήρια, όταν δημόσια κτίρια αραχνιάζουν ή προορίζονται για ξεπούλημα, για αξιοποίηση του λιμνάζοντος εκπαιδευτικού επιστημονικού προσωπικού κ.ά., «που θα επέτρεπαν την με ασφάλεια επιστροφή των φοιτητών στα αμφιθέατρα». Αντίθετα, ειδικούς φρουρούς, παρακολούθηση, ακόμα και τη διαγραφή των φοιτητών που τολμάνε να «ενοχλούν» την εκπαιδευτική διαδικασία, διεκδικώντας την ικανοποίηση μορφωτικών δικαιωμάτων και εναντιώνονται στο πανεπιστήμιο - επιχείρηση.

Η βουλευτής του ΚΚΕ έκανε καθαρό ότι η κυβέρνηση είναι αυτή που μετατρέπει τους φοιτητές των εργατικών - λαϊκών οικογενειών σε «αιώνιους», για τους οποίους η δουλειά είναι μονόδρομος για να καλύψουν το βαρύ φόρτο των σπουδών τους. Και «αντί να τους διευκολύνετε με παροχή ουσιαστικής φοιτητικής μέριμνας για να μπορούν πράγματι να σπουδάζουν αναπόσπαστοι, απομακρύνετε περισσότερο την ολοκλήρωση των σπουδών τους» με όλη την πολιτική της και τα μέτρα που παίρνει, ενώ χαρακτήρισε «μνημείο υποκρισίας» την προϋπόθεση που θέτει το νομοσχέδιο να αποδεικνύουν ένσημα 20ωρης βδομαδιάτικης εργασίας, όταν επικρατεί εργασιακή ζούγκλα.

Για τους κόφτες στην εισαγωγή στα πανεπιστήμια η Μ. Κομνηνάκα ανέφερε ότι είναι «στα όρια της απανθρωπιάς η ψυχρολουσία που κάνετε στους χιλιάδες μαθητές, νομοθετώντας ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια για την είσοδο στα πανεπιστήμια και μάλιστα τρεις μήνες πριν τις πανελλήνιες» με τα σχολεία ξανά κλειστά, τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης να πολλαπλασιάζει τα μορφωτικά κενά, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εκπαιδευτικών.

Οσο για την «καραμέλα» περί ποιότητας των μαθητών που αναμασάει η κυβέρνηση, η Μ. Κομνηνάκα αναφέρθηκε στη μετατροπή του Λυκείου σε απέραντη εξεταστική αρένα και πεδίο προετοιμασίας των πανελλαδικών εξετάσεων παραγκωνίζοντας την ολόπλευρη γνώση και πρόσθεσε ότι «τελικά η ποιότητα των μαθητών δεν είναι άσχετη με την τσέπη και την κοινωνική θέση των γονιών τους».


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ