Τετάρτη 15 Γενάρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΝΕΟΛΑΙΑ (ΤΕΤΡΑΣΕΛΙΔΟ)
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ
Διεκδικεί τη δημιουργία όλων των αναγκαίων Τμημάτων Ενταξης στα σχολεία

Τα προβλήματα που αναδείχθηκαν κατά τη διαδικασία σύστασης οργανικών θέσεων για τα Τμήματα Ενταξης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Νομαρχιακό Τμήμα Κεφαλονιάς - Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ.

Οπως εξηγεί, με βάση τη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου, μπαίνουν ως προϋποθέσεις για τη δημιουργία οργανικής θέσης Τμήματος Ενταξης (ΤΕ) ο συνολικός αριθμός των μαθητών του σχολείου και ο αριθμός των μαθητών με διάγνωση. «Η συγκεκριμένη ρύθμιση δεν ανταποκρίνεται και δεν καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών στην ειδική εκπαιδευτική παρέμβαση που χρειάζονται με βάση τις σύγχρονες ανάγκες και δυνατότητες», σημειώνει το ΝΤ Κεφαλονιάς - Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ και προσθέτει: «Οι οργανικές θέσεις θα πρέπει να σχετίζονται με τον αριθμό των φοιτώντων μαθητών στα ΤΕ και όχι με το σύνολο των μαθητών του σχολείου. Τα συγκεκριμένα όρια είναι πλήρως αντιεπιστημονικά, διότι παραβλέπουν τις σύνθετες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που φοιτούν σε Τμήματα Ενταξης και εξισώνουν τις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Για παράδειγμα, είναι πιθανόν σε ένα σχολείο να υπάρχουν λιγότεροι από 300 μαθητές, αλλά περισσότεροι των 15 μαθητών με διάγνωση ή να υπάρχουν λιγότεροι από 15 μαθητές με διάγνωση αλλά να υπάρχει ανάγκη να στηριχθούν για περισσότερες ώρες από τον ειδικό παιδαγωγό».

Παράλληλα, το ΝΤ της ΑΔΕΔΥ καταγγέλλει ότι «υπάρχουν εκατοντάδες σχολεία της Δευτεροβάθμιας στα οποία παρά τις ανάγκες που υπάρχουν, δεν λειτουργεί καθόλου Τμήμα Ενταξης. Είναι χαρακτηριστικό πως στα Λύκεια δεν υπάρχουν καθόλου ΤΕ, λες και σταματούν οι ανάγκες των μαθητών αυτών. Την ίδια ώρα, δεν υπάρχουν οι αναγκαίες δομές ή αυτές που έχουν δημιουργηθεί παραμένουν επί της ουσίας στα χαρτιά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Ειδικό Λύκειο Κεφαλονιάς, που, παρά τις δεσμεύσεις, ακόμα εκκρεμεί η ίδρυσή του και μια σειρά άλλων σχολείων που αναδεικνύουν το γονεϊκό και αναπηρικό κίνημα».

Και το ΝΤ της ΑΔΕΔΥ διεκδικεί:

  • Κανένα παιδί που χρήζει Ειδικής Αγωγής να μη μένει εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ολα τα παιδιά στη δομή που έχουν ανάγκη.
  • Αμεση ίδρυση και λειτουργία του Ειδικού Λυκείου στο Αργοστόλι.
  • Δημιουργία όλων των απαραίτητων Τμημάτων Ενταξης, σε σχολεία όπου υπάρχει ανάγκη χωρίς «κόφτες» και αντιπαιδαγωγικά όρια.
  • Να μπει τέρμα στην πολιτική απαξίωσης των δομών της Ειδικής Αγωγής, των ΚΕΣΥ και συνολικά της διαδικασίας διάγνωσης.
  • Στελέχωση όλων των δομών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό (ειδικοί παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κ.ά.), με όλες τις ειδικότητες.
  • Να ιδρυθούν οργανικές θέσεις σε όλα τα ειδικά σχολεία και στην Παράλληλη Στήριξη.
  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην Εκπαίδευση.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μαζί με εκπαιδευτικούς και γονείς ενάντια στις συγχωνεύσεις (2024-08-01 00:00:00.0)
Η κατάσταση στην Ειδική Αγωγή: Ενα μαζικό κοινωνικό έγκλημα (2015-11-15 00:00:00.0)
Παρέμβαση του ΚΚΕ στη Βουλή για την Ειδική Αγωγή (2015-10-15 00:00:00.0)
Με τη σφραγίδα της ΕΕ το νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή (2014-05-07 00:00:00.0)
«Εμπαιγμός των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες» (2010-11-16 00:00:00.0)
Στοιβαγμένοι μαθητές σε 30μελή τμήματα (1998-10-06 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ