Παρουσία του καταδικασμένου και φυλακισμένου πρώην στελέχους της ναζιστικής οργάνωσης Νίκου Μίχου, που απολογήθηκε, η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή του, ως συνεργού, στην επικίνδυνη σωματική βλάβη που υπέστη ο υπεύθυνος του κοινωνικού χώρου. Το ίδιο πρότεινε και για τον τότε γραμματέα της Χρυσής Αυγής στον Πειραιά, επίσης καταδικασμένο και φυλακισμένο Μάκη Μπαρέκα. Πρότεινε επιπρόσθετα την αθώωση των μελών του μηχανοκίνητου τάγματος εφόδου Γ. Σταμπέλου, Χρ. Γαλανάκη και Δ. Αγιοβλασίτη, επειδή, όπως είπε, αποδείχθηκε ότι συμμετείχαν στη μοτοπορεία αλλά όχι στην επίθεση...
Υπενθυμίζεται ότι Σταμπέλος (δολοφονία Φύσσα) και Μπαρέκας (πυρηνάρχης Πειραιά) εκτίουν ποινές 9 χρόνια και 6 χρόνια και 2 μήνες αντίστοιχα για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση. Στη μοτοπορεία συμμετείχαν επίσης, όπως έχει αποκαλυφθεί, και οι Γ. Πατέλης (πυρηνάρχης Νίκαιας), Ι. Κομιάνος, Γ. Τσακανίκας και Γ. Δήμου, όλοι μέλη του τάγματος εφόδου της Νίκαιας, που καταδικάστηκαν για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση και κάποιοι και για συνέργεια στη δολοφονία Φύσσα.
Σημειωτέον ότι τα δύο στελέχη της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή Λαγός και Μίχος ηγήθηκαν αυτοπροσώπως της δολοφονικής επίθεσης που έγινε δύο μήνες πριν τη δολοφονία του αντιφασίστα μουσικού Παύλου Φύσσα. Το δικαστήριο πρωτόδικα έχει κηρύξει ομόφωνα ενόχους για ηθική αυτουργία στο αδίκημα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης Λαγό και Μίχο και επίσης ενόχους ως φυσικούς αυτουργούς με την κατηγορία της απρόκλητης επικίνδυνης σωματικής βλάβης και για οπλοχρησία ως προς αυτήν τα μέλη του μηχανοκίνητου τάγματος εφόδου Μπαρέκα, Γαλανάκη, Αγιοβλασίτη, Σταμπέλο και Καλπιτζή.
Οι χρυσαυγίτες επιτέθηκαν με λοστούς και κοντάρια, την ώρα που πραγματοποιούνταν μάθημα Αγγλικών σε μικρά παιδιά. Από τα σημαντικά αποδεικτικά στοιχεία η παρουσία του ναζί Ι. Λαγού ταυτοποιείται και από την πινακίδα του ΙΧ οχήματός του, που καταγράφτηκε από περίοικους. Το αυτοκίνητο ανήκει σε εταιρεία μίσθωσης οχημάτων, που του είχε παραχωρήσει με σύμβαση leasing στη Βουλή. Επίσης, από τα μηνύματα που είχαν βρεθεί στο κινητό του προκύπτει ότι ο ίδιος οργάνωσε και συμμετείχε στην επίθεση. Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι η δικογραφία είχε τεθεί αρχικά στο αρχείο αγνώστων δραστών, παρότι οι δράστες ήταν γνωστοί, και ανασύρθηκε όταν το θέμα πήρε δημοσιότητα...
Οι συνήγοροι της Πολιτικής Αγωγής Τ. Ζώτος και Θ. Καμπαγιάννης ζήτησαν την καταδίκη και του Μίχου για ηθική αυτουργία και των άλλων χρυσαυγιτών ως συνεργών.
Περιοδείες εκλεγμένων με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» σε χωριά. Ερώτηση στην Περιφέρεια
FRAGKOU STRATOS |
Η πραγματικότητα είναι ότι δεν πρόκειται για ζήτημα ανικανότητας της εκάστοτε κυβέρνησης, δημάρχου, περιφερειάρχη κ.λπ. Το κριτήριο του κέρδους των επιχειρηματικών ομίλων είναι αυτό με βάση το οποίο μια σειρά από απαραίτητα για τον λαό έργα, όπως τα αντιπλημμυρικά στη συγκεκριμένη περίπτωση, θεωρούνται «μη επιλέξιμα» ή χρηματοδοτούνται αφού συνδεθούν με άλλα έργα, που φέρνουν κέρδη σε επιχειρηματικούς ομίλους, αφού είναι κοστοβόρα και χωρίς το προσδοκώμενο ποσοστό κέρδους για τους επιχειρηματικούς ομίλους.
Την ίδια ώρα που το κράτος και οι κυβερνήσεις παρουσιάζουν μεγάλη αδυναμία και ανικανότητα για την υπεράσπιση της ζωής και της περιουσίας της μεγάλης λαϊκής πλειοψηφίας, επιδεικνύουν μοναδική ικανότητα και ετοιμότητα όταν είναι να στηρίξουν τα συμφέροντα των λίγων, των επιχειρηματικών ομίλων. Η επιλεκτικότητα αυτή δεν είναι τυχαία. Αφορά τον ίδιο τον ταξικό χαρακτήρα του αστικού κράτους και των κυβερνήσεών του, την υπόκλιση στο κέρδος ως μοναδικό κριτήριό τους. Αυτή η συνειδητή επιλογή αποτυπώνεται όλα αυτά τα χρόνια στην κατανομή των κονδυλίων στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Θεσσαλίας.
Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια περιοδείας των εκλεγμένων με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» σε Περιφέρεια και δήμους της περιοχής, στον Παλαμά Καρδίτσας, διαπιστώθηκε ότι:
Με βάση τα παραπάνω, η «Λαϊκή Συσπείρωση» Θεσσαλίας κατέθεσε Ερώτηση προς την περιφερειακή αρχή, καλώντας την τοποθετηθεί για τις ενέργειες στις οποίες θα προχωρήσει, προκειμένου να προχωρήσουν τα αναγκαία έργα για την προστασία των κατοίκων της περιοχής.
Σύμφωνα με τη «Λαϊκή Συσπείρωση», είναι αναγκαίο να προχωρήσουν άμεσα οι παρεμβάσεις για τον καθαρισμό των ποταμών, την αποκατάσταση των ζημιών στα αναχώματα, αλλά ταυτόχρονα αναδεικνύεται πιο έντονα η ανάγκη ενός συνολικού σχεδιασμού και υλοποίησης έργων αντιπλημμυρικής προστασίας και διαχείρισης των υδάτων στο νομό Καρδίτσας και γενικότερα στη Θεσσαλία. Ειδικά η ανάγκη κατασκευής του φράγματος της Σκοπιάς Φαρσάλων, του Μουζακίου, των έργων εκτροπής του Αχελώου.
Στην Ερώτηση αναφέρεται:
«Οι έντονες βροχοπτώσεις, που έπληξαν την Αττική στις 14 και 15 Δεκέμβρη, προκάλεσαν σοβαρές καταστροφές στην ευρύτερη περιοχή της κοινότητας Βαρνάβα του δήμου Μαραθώνα.
Συγκεκριμένα, το κύριο οδικό δίκτυο, που ενώνει την κοινότητα Βαρνάβα με την παραλία και το Καπανδρίτι, έχει υποστεί ζημιές, ενώ σε πολλά σημεία οι αγροτικοί δρόμοι έχουν καταστραφεί ολοσχερώς ή έχουν υποστεί τόσο μεγάλες ζημιές που οι κάτοικοι δεν μπορούν ούτε να προσεγγίσουν τις κατοικίες τους. Επίσης, καταστράφηκε ένα σημαντικό μέρος από το δίκτυο ύδρευσης στον οικισμό της παραλίας Βαρνάβα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν και σήμερα προβλήματα στη διάθεση πόσιμου νερού, ενώ πλημμύρισαν σπίτια.
Οι μεγάλες καταστροφές δεν μπορούν για ακόμη μια φορά να αποδοθούν στα έντονα καιρικά φαινόμενα. Οι καταστροφές αυτές δεν ήταν αναπόφευκτες. Η έλλειψη των αναγκαίων αντιπλημμυρικών έργων, σε μια περιοχή μάλιστα που έχει καεί πολλές φορές στο παρελθόν, όπως και η έλλειψη καθαρισμού των ρεμάτων, των καναλιών και των ποταμών είναι οι παράγοντες που συντέλεσαν στην καταστροφή. Αλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που σημειώνονται πλημμύρες ειδικά στη συγκεκριμένη περιοχή.
Παράλληλα, αναδείχθηκε το τεράστιο πρόβλημα που προϋπήρχε με το οδικό δίκτυο της περιοχής, το οποίο σε μεγάλο βαθμό είναι απαρχαιωμένο, κακοσυντηρημένο και επικίνδυνο.
Τα πιο μεγάλα προβλήματα εντοπίζονται: Στο δρόμο που συνδέει τον Βαρνάβα με το Καπανδρίτι, που αποτελεί βασικό δρόμο κι έκλεισε λόγω κατολισθήσεων. Στο δρόμο Βαρνάβα - Μικροχωρίου, όπου το οδόστρωμα είναι χωμάτινο και χρειάζονται άμεσα να πραγματοποιηθούν έργα επισκευής και ασφαλτόστρωσης, κάτι το οποίο είναι διαχρονικό αίτημα της κοινότητας Βαρνάβα καθώς ο συγκεκριμένος δρόμος αποτελεί τη δεύτερη διέξοδο διαφυγής μεταξύ των δύο οικισμών.
Στο οδικό δίκτυο προς την παραλία Βαρνάβα, όπου επίσης υπάρχουν σημεία καθίζησης. Ο βασικός δρόμος προς την παραλία Βαρνάβα - αν και πολυσύχναστος ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες - είναι μεγάλης επικινδυνότητας, ενώ απουσιάζουν συστήματα αναχαίτισης οχημάτων (στηθαία ασφάλειας οδών).
Αναδεικνύονται για μια ακόμη φορά οι τεράστιες ευθύνες όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, καθώς και της Περιφερειακής και Τοπικής Διοίκησης για τις μεγάλες ελλείψεις σε κρίσιμες υποδομές, που δεν θεωρούνται "προτεραιότητα" στο πλαίσιο της κυρίαρχης αντιλαϊκής πολιτικής.
Με βάση τα παραπάνω ερωτώνται οι υπουργοί σε ποιες ενέργειες θα προβεί η κυβέρνηση προκειμένου: Να παρθούν άμεσα μέτρα διάνοιξης, αποκατάστασης και επισκευής του οδικού δικτύου και δικτύου ύδρευσης της περιοχής. Να γίνουν άμεση καταγραφή όλων των ζημιών και καταβολή των αποζημιώσεων στους πληγέντες για το σύνολο των καταστροφών χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Να χρηματοδοτηθούν και να πραγματοποιηθούν όλες οι αναγκαίες εργασίες για την αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής».
Ενα υγιέστατο αγοράκι έφερε χτες στη ζωή η συντρόφισσά μας στον «Ριζοσπάστη» Αλεξάνδρα Προυσανίδου. Ευχόμαστε στην ίδια και στον σύντροφο Μαρίνο να τους ζήσει το νέο μέλος της οικογένειάς τους!
Νεκρός βρέθηκε Ινδός μετανάστης ηλικίας 39 ετών, χτες το πρωί, σε αποθηκευτικό χώρο δίπλα από χοιροτροφική μονάδα στη Δήμητρα Αγιάς. Ο άνθρωπος αυτός έμενε σε αυτό τον χώρο που έπιασε φωτιά χτες και παράλληλα δούλευε στη μονάδα, ενώ έχασε τη ζωή του, πιθανότατα από αναθυμιάσεις που προκλήθηκαν από τη φωτιά.