Τρίτη 1 Σεπτέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Πλήγμα για τους εργαζόμενους...

Είναι γνωστή η πολιτική επιδίωξη της κυβέρνησης να μετατρέψει τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε πανάκριβο εμπόρευμα. Ως πρόσχημα για αυτή την εγκληματική πολιτική, προβάλλεται η «οικονομική εξυγίανση» του ΟΣΕ και κατ' επέκταση η ...απαλλαγή των Ελλήνων φορολογουμένων από τα χρέη του Οργανισμού. Η κυβέρνηση μετέρχεται χίλιους δυο τρόπους για να δικαιολογήσει τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις που προωθεί στον ΟΣΕ, με κεντρικούς άξονες: Τη σταδιακή αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων έως και 135% (απαρχή έγινε την 1η Αυγούστου, με αυξήσεις 33%). Την απόλυση 3.000 σιδηροδρομικών (σχεδόν το μισό προσωπικό του ΟΣΕ). Τη δραστική περικοπή «ζημιογόνων» δρομολογίων. Την είσοδο ιδιωτών σε κάθε κερδοφόρα και εν δυνάμει κερδοφόρα σιδηροδρομική και μη δραστηριότητα.

Για όλα τα παραπάνω υπερηφανεύτηκε χτες από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Ευρ. Στυλιανίδης, επισημαίνοντας ότι «ο εκσυγχρονισμός και η εξυγίανση των ελληνικών σιδηροδρόμων αποτελεί τη σημαντικότερη μεταρρύθμιση της κυβέρνησης για το επόμενο διάστημα».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ