Ο Κ. Λαλιώτης δεν μπόρεσε να κρύψει την έλλειψη χώρων στάθμευσης στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ, απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Μ. Κωστόπουλου
Δεν μπόρεσε να κρύψει τις ελλείψεις των χώρων στάθμευσης στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης σε απάντηση που έδωσε χτες στη Βουλή σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Μ. Κωστόπουλου.
Ο υπουργός, αφού ανάλωσε το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του στο να διαφημίσει το ΜΕΤΡΟ, αναγκάστηκε να παραδεχτεί την έλλειψη χώρων στάθμευσης στους σταθμούς του. Είπε ότι έχουν μελετηθεί οκτώ χώροι στάθμευσης κοντά στους σταθμούς και άρχισαν οι προκαταρκτικές εργασίες κόστους 23 δισ. δραχμές με έξοδα της εταιρίας που το κατασκευάζει. Στους χώρους αυτούς για να παρκάρει κάποιος θα πληρώνει εισιτήριο. Ο Κ. Λαλιώτης δεν παρέλειψε να αποδώσει την έλλειψη χώρων στάθμευσης και στις αντιδράσεις των κατοίκων των γύρω περιοχών και ανακοίνωσε τη δημιουργία θέσεων γκαράζ σε μία σειρά περιοχές. Ετσι, όπως είπε, θα δημιουργηθούν 1.300 θέσεις στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας και 4.500 θέσεις στο Ολυμπιακό Στάδιο, οι οποίες θα είναι δωρεάν και από εκεί ο οδηγός με λεωφορεία θα οδηγείται στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ. Εκανε λόγο επίσης για την κατασκευή θέσεων στάθμευσης στο Λυκαβηττό και στο κέντρο της Αθήνας και είπε ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει τα κίνητρα για την κατασκευή γκαράζ στην Αθήνα.
Ο Μ. Κωστόπουλος, επικρίνοντας την κυβερνητική προπαγάνδα για τη λειτουργία του έργου, κάλεσε την κυβέρνηση να ανακοινώσει πόσο προβλέπονταν να κοστίσει η κατασκευή του ΜΕΤΡΟ και πόσο έφτασε τελικά, ενώ δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει ότι δίνεται σε κυκλοφορία μόνο το μισό τμήμα του έργου. Επικαλέστηκε δηλώσεις του πρώην ΠΕΧΩΔΕ Ε. Κουλουμπή, ο οποίος είπε ότι ήταν τραγικό λάθος η μη πρόβλεψη θέσεων πάρκινγκ με αποτέλεσμα να μένει ακάλυπτο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της πρωτεύουσας. Μόλις σήμερα, είπε, ακούσαμε για σχεδιασμό χώρων στάθμευσης και υπογράμμισε ότι είναι φυσικό να αντιδρά ένας κάτοικος όταν χωρίς σχεδιασμό και στο ξαφνικό φυτρώνει ένα γκαράζ στην περιοχή του.