Πέμπτη 26 Ιούλη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»
Υποβαθμίζονται οι αστικές συγκοινωνίες

Υπόμνημα του Συνδικάτου Εργαζομένων και Θυγατρικών Εταιρειών ΟΑΣΑ

Τα μεγάλα προβλήματα στη λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Εκφράζεται δε η υπόνοια, μήπως υπάρχει σκοπιμότητα για υποβάθμιση του έργου τους και τεχνητή αγανάκτηση των επιβατών, ώστε αυτή η υπηρεσία να παραδοθεί ευκολότερα σε ιδιώτες. Αυτό προκύπτει από υπόμνημα που απέστειλε στον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών και τις διοικήσεις των ΟΑΣΑ και ΕΘΕΛ, η ηγεσία του Συνδικάτου Εργαζομένων και Θυγατρικών Εταιρειών ΟΑΣΑ, για να επισημάνουν ότι τα προβλήματα στις λεωφορειακές γραμμές Ε94, Ε95 και Ε96 (εκτελούν δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο των Σπάτων) χρονίζουν και ότι οι εργαζόμενοι γίνονται δέκτες αδιαφορίας και ευχολογίων.

Στο υπόμνημα τίθενται μια σειρά ερωτήματα, όπως:

  • Γιατί παραγγέλθηκαν συγκεκριμένου τύπου και μάρκας λεωφορεία με δύο μόνο πόρτες και χωρίς διαμορφωμένο διαθέσιμο χώρο αποσκευών;
  • Γιατί δε λειτουργούν όλο το 24ωρο τα εκδοτήρια εισιτηρίων (κοστίζουν 1.000 δρχ. για αυτές τις γραμμές) σε Πειραιά και Σύνταγμα;
  • Γιατί δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ ΟΑΣΑ και της διεύθυνσης του αεροδρομίου για τη ροή λεωφορείων, με βάση τις αφίξεις, ιδιαίτερα το βράδυ.

Το αποτέλεσμα είναι, όπως σημειώνουν οι εργαζόμενοι, να μην υπάρχει άμεση ανταπόκριση και εξυπηρέτηση των επιβατών. Το Συνδικάτο θέτει ακόμα ζητήματα όπως τη μη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο σταθμαρχείο της γραμμής Ε96 στην πλατεία Καραϊσκάκη, το γεγονός ότι στις μεγάλες διαδρομές (εκτός αστικού συγκροτήματος) δεν έχουν όλοι οι οδηγοί κινητά τηλέφωνα, όπως και ότι σε κανένα σταθμαρχείο των γραμμών δεν υπάρχει σταθερό τηλέφωνο. Ακόμη, στιγματίζεται το γεγονός ότι σε αρκετά λεωφορεία, λόγω της συνεχούς δρομολόγησής τους, το καύσιμο δεν επαρκεί. Ετσι, είτε ανεφοδιάζονται στο δρόμο - «με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εικόνα των αστικών μεταφορών της χώρας» - είτε αποσύρονται στο κοντινότερο αμαξοστάσιο, όπερ σημαίνει απώλεια δρομολογίων και κατακόρυφη μείωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου.

Στο «διά ταύτα» το Συνδικάτο υπογραμμίζει πως η αστική συγκοινωνία με πρωτοπόρα την ΕΘΕΛ μπορεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες υποχρεώσεις που απαιτούνται από τη λειτουργία του αεροδρομίου, απορρίπτοντας τον ισχυρισμό ότι δεν υπάρχουν λύσεις. Οπως σημειώνουν, λύσεις μπορούν να δοθούν αυθημερόν, «εκτός αν υπάρχει πρόθεση, οι συγκεκριμένες γραμμές που ανήκουν στη δικαιοδοσία της Εταιρίας μας, να λάβουν φθίνουσα πορεία, οδηγώντας σε "τεχνητή" αγανάκτηση τους επιβάτες, αποσκοπώντας ίσως στη μεταβίβαση της εξυπηρέτησης των γραμμών αυτών σε διαφορετικό τομέα και πάντως όχι στη δημόσια αστική συγκοινωνία της πόλης». Και το Συνδικάτο προειδοποιεί τους διοικούντες ότι θα προασπίσει τα δικαιώματα των εργαζομένων και την ομαλή λειτουργία της ΕΘΕΛ, «με σκοπό τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αλλά και την ευρύτερη αξιόπιστη και αξιοπρεπή εικόνα της χώρας στο εξωτερικό».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ο κυβερνητικός αυταρχισμός ξαναχτυπά(2003-05-07 00:00:00.0)
Πρόβλημα με δρομολόγια λεωφορείων(2003-05-06 00:00:00.0)
Αλλαγές στις γραμμές των λεωφορείων(2001-12-28 00:00:00.0)
Νέα στάση εργασίας αύριο 11 π.μ. - 3 μ.μ.(2001-09-25 00:00:00.0)
Περικοπές στα «προβληματικά» δρομολόγια(2001-05-31 00:00:00.0)
Λεωφορεία φυσικού αερίου(2001-01-18 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ