Σάββατο 14 Ιούλη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
«ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ»
Ζημιώνεται για να ξεπουληθεί

Με ευθύνη της κυβέρνησης παρουσιάζει τεράστια διαφυγή εσόδων, προκειμένου να εμφανίζεται ως προβληματική και να δοθεί «κοψοχρονιά» στους ιδιώτες

Η «Ολυμπιακή Αεροπορία» (ΟΑ) χάνει 8 δισ. δρχ. ετησίως, μόνο από την απαξίωση της Τεχνικής Βάσης της, στην οποία επιδίδονται οι κυβερνώντες. Οι ίδιοι διατίθενται να την ξεπουλήσουν σε ιδιώτες αντί πινακίου φακής. Για 30-50 δισ. δρχ. Οσο δηλαδή κοστίζει ένα αεροσκάφος της εταιρίας. Του εθνικού αερομεταφορέα, που παρουσιάζει τζίρο 300 δισ. δρχ. το χρόνο και περιουσιακά στοιχεία αξίας 250 δισ. δρχ.!

Τα παραπάνω τονίζουν οι τέσσερις ενώσεις τεχνικών της επιχείρησης. Συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή τους, η Ενωση Πτυχιούχων Τεχνικών Αεροπλάνων ΟΑ, η Ενωση Τεχνικών Εναέριων Μεταφορών και Πτυχιούχων, ο Σύλλογος Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΟΑ και ο Σύλλογος Τεχνικού Επιστημονικού Προσωπικού ΟΑ στέλνουν μήνυμα στην κυβέρνηση και τους υποψήφιους αγοραστές της επιχείρησης ότι «θα συναντήσουν καθολική αντίδραση και θα πάρουν μαχητική απάντηση που θα αποτρέψει τα σχέδιά τους».

Σημειώνουν ότι εδώ και χρόνια ξεκίνησαν οι λεγόμενες εξυγιάνσεις της ΟΑ με μια σειρά συμβούλων της κυβέρνησης, που μοναδικό στόχο είχαν τους εργαζομένους και την απαξίωση της εταιρίας.

«Σήμερα, βλέποντας τις προσφορές των επίδοξων αγοραστών AXON, CYPRUS, IAS και όμιλος Ρέστη, επανέρχεται στην επιφάνεια η πρόθεση των κυβερνήσεων που βάπτισαν την απαξίωση ως εξυγίανση». Και συγκεκριμενοποιούν: «Ο αρμόδιος υπουργός, Χρ. Βερελής, εκφράζει την ικανοποίησή του που βρέθηκαν τρεις υποψήφιοι αγοραστές, που προσφέρουν 30 με 50 δισ. δρχ. για να αγοράσουν μια "Ολυμπιακή", η οποία έχει τζίρο 300 δισ. δρχ. το χρόνο, με προορισμούς σε όλο τον κόσμο, με 5,5 εκατομμύρια επιβάτες και 24 χιλιάδες πτήσεις ετησίως. Με εξυπηρέτηση και υποστήριξη του αεροπορικού έργου (handling) σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας, με μια σύγχρονη Τεχνική Βάση που έχει δυνατότητες Διεθνούς Επισκευαστικού Κέντρου». Σύμφωνα, εξάλλου, με την Ομοσπονδία Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας, τα περιουσιακά στοιχεία του ομίλου ξεπερνούν τα 250 δισ. δρχ.

Οι Τεχνικοί υπογραμμίζουν ότι την προαναφερόμενη δημόσια περιουσία, κυβέρνηση και ιδιώτες την κοστολογούν όσο στοιχίζει ένα αεροσκάφος της εταιρίας.

Επισημαίνουν ότι το μεγάλο έγκλημα διαπράττεται στην Τεχνική Βάση. Σε αυτή την περίπτωση, λόγω της μη πρόσληψης νέων τεχνικών, των συνταξιοδοτήσεων και της μη υλοποίησης συγκεκριμένων επενδυτικών προγραμμάτων, αναγκάζουν την ΟΑ να απορρίψει δεκάδες αιτήσεις ξένων και ελληνικών αεροπορικών εταιριών για συντήρηση των αεροσκαφών τους. Ετσι, η ΟΑ χάνει έσοδα 8 δισ. δρχ. ετησίως.

Σημειώστε ότι αυτή ακριβώς η Τεχνική Βάση της απαξιούμενης ΟΑ κατέχει το πρώτο βραβείο παγκοσμίως για την τεχνική υποστήριξη και την ασφάλεια πτήσεων. Επιβεβαιώνεται με τις ετήσιες ανανεώσεις των πιστοποιητικών ικανότητας επισκευής και συντήρησης αεροσκαφών από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και την αντίστοιχη αμερικανική.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ