Μια δροσερή, ρομαντική κομεντί. Καλογυρισμένη, σύμφωνα με τις νόρμες της «screwball comedy» της εκκεντρικής κωμωδίας. Εχοντας σα βάση ένα αδύναμο και τετριμμένο σενάριο ο σκηνοθέτης κάνει χρήση μεθόδων και εργαλείων που αναδεικνύουν την «ουσία» των μεγάλων χολιγουντιανών κωμωδιών ή μάλλον που ταυτίζονται με την προαναφερθείσα «ουσία» (στο είδος ανήκει αναμφισβήτητα το φιλμ). Υφος κλασικό, πληθώρα γκαγκς που μπαίνουν στα χωρικά ύδατα της υπερβολής - χωρίς όμως να αγγίζουν το γελοίο, πολλή ελαφράδα και πολλή τρέλα. Το αποτέλεσμα προσελκύει παρά ενοχλεί. Και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη γοητεία των δυο πρωταγωνιστών που μπολιάζει το σύνολο με μια «χαριτωμένη» ποίηση.
Ο βασικός στόχος των ταινιών του είδους είναι να περάσει ο θεατής ένα ευχάριστο δίωρο και μόνο. Κάτι που η μικρή αυτή ταινία προσφέρει αφειδώς, σε μεγάλο βαθμό και παρά τις εμφανείς αδυναμίες στο ρομαντικό της σκέλος δεδομένου ότι, τα συναισθήματα του εκρηκτικού ζεύγους των πρωταγωνιστών, δεν παράγουν όσους «σπινθήρες» χρειάζονται, ώστε να μην εμποδίζουν - σε σημεία - τη δυναμική που θα μπορούσε να αναπτυχθεί... Είναι λίγο περίεργο πάντως ότι η ιστορία εστιάζει στο ρόλο του Γκαντ Ελμαλέ και όχι σε κείνον της Σοφί Μαρσό... Το δίπολο βέβαια λειτουργεί αρκετά καλά, παρότι στην αρχή, φάνηκε να πηγαίνει για one-man-show του (αναβαθμισμένου κοινωνικά, λόγω της σχέσης του με την κόρη της Καρολίνας του Μονακό), εβραϊκής καταγωγής, γεννημένου στην Καζαμπλάνκα, Γάλλου stand-up κωμικού και ηθοποιού Γκαντ Ελμαλέ...