Σάββατο 9 Φλεβάρη 2013 - 1η έκδοση
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Αλλαγή «κλίματος»...

Με χίλια ζόρια προσπαθεί η κυβερνητική προπαγάνδα να διαμορφώσει «θετικό κλίμα» στην κοινή γνώμη, καθώς, όπως συνηθίζουν να λένε λογής λογής δημοσιολόγοι, η «οικονομία είναι θέμα ψυχολογίας». Με γνώμονα την αλλαγή της «εικόνας της χώρας», εμφανίζουν ορισμένες συμφωνίες επιχειρηματικών ομίλων που συνάπτονται το τελευταίο διάστημα και εμπλέκουν τη χώρα μας στον έναν ή τον άλλο βαθμό ως στοιχεία «προόδου» της οικονομίας και ενδείξεις ότι έρχονται τα πρώτα σημάδια της «ανάπτυξης» ή του «τέλους της ύφεσης». Υπ' αυτό το πρίσμα επανέρχεται τις τελευταίες μέρες στη δημοσιότητα η συμφωνία που σύναψαν η κινεζική COSCO και η αμερικανική πολυεθνική ΗP για τη μεταφορά των προϊόντων της δεύτερης μέσω του στόλου της πρώτης στο λιμάνι του Πειραιά, απ' όπου θα προωθούνται στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη με τα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Εχουμε πει ξανά στο πρόσφατο παρελθόν ότι η συγκεκριμένη συμφωνία μπορεί πράγματι να είναι πολύ συμφέρουσα και για την COSCO και για την HP, εξαιτίας της σημαντικής θέσης του Πειραιά στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, αλλά και των όρων με τους οποίους αυτή θα υλοποιηθεί επί ελληνικών υδάτων και εδάφους καθώς οι ελληνικές κυβερνήσεις παρέχουν αφειδώς προκλητικές διευκολύνσεις στα πολυεθνικά μονοπώλια. Συμφέρουσα, επίσης, θα είναι και για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - μιας και οι εθνικές σιδηροδρομικές μεταφορές βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της λίστας των αποκρατικοποιήσεων - καθώς θα «αγοράσουν» με ελάχιστο επιχειρηματικό ρίσκο μία εταιρεία με ένα στάνταρ κύκλο εργασιών για τα επόμενα έτη. Τι ακριβώς έχουν όμως να προσδοκούν οι εργαζόμενοι και ευρύτερα τα λαϊκά στρώματα; Επειδή εκεί ακριβώς κατευθύνεται η συστημική προπαγάνδα...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ